Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nektere ani nechteji byt babickou oslovovany. Ivanko R^

1 0
možnosti

Jo, dneska jsou všechny dámy. To už je nemůžete v nemocnici oslovovat jako dřív "matko" nebo "babičko"! Ale to jste byl také trpící pacient. Dnes jste podle zákona jen klient. Nevím, zda jsme si polepšili!

:-)

1 0
možnosti

Jo, milá, zlatá! Babičky nejsou a nebudou! Dnes je pro ženu kariéra důležitější než dítě a tak ženy rodí ve vyšším věku. A to málokterá babička do té doby vydrží.

A ohledně Vašeho zadku? Myslím, že jste to zbytečně vzala za špatný konec! Zcela určitě Vaše babička myslela na to, že při širší pánvi budete snáze rodit. Ty ženy myslely jinak než my.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Každopádně jsem ho zdědila právě po ní ;-D

0 0
možnosti
Foto

Z dobrého postřehu dobrý blog! R^ Neboť máš pravdu. Když si vzpomenu na svou babičku v mém věku... Byla čupr, ale džíny by na sebe nevzala (už byly!!!!) ;-D, nosila drdůlek a vůbec by ji nenapadlo obarvit si vlasy... Kdyby mě teď viděla s mou zrzavou kebulí, asi by ji kleplo. Neboť jsme měli na chatě sousedku, která byla v padesáti barvená zrzka a babička z toho usoudila, že bude asi šlápota... Musím ale hlasovat pro současné babičky, i když se retrobabičkovská romantika vytratila...;-)

2 0
možnosti
Foto

No jo, i namalované byly šlápoty! :-) Víš co, já asi taky nebudu mít ten šusťák, i když o holi jsem už párkrát chodila, naposledy o víkendu a mělo to dost do sebe- dokázala jsem vstát navzdory ischiasu;-DR^

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, jsem ráda, že se tvůj blog týká už i mne. Dokonce dvojnásobně;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tys přesně ta čupr ženská;-DR^

1 0
možnosti
PK

Jo, moje teta (letos bude mít 83 let) se Vašemu popisu babičky vzpírá zuby nehty... Když jsem ji viděl naposledy tak na sobě měla bílé upnuté rifle, které na sebe údajně oblékala ještě trochu vlhké, aby se pak "stáhly" a tvrdila, že každý den u televize šlape půl hodiny na rotopedu...

1 0
možnosti
DV

D35a15v59i29d 70V11l11k

14. 9. 2017 18:22

Babičky jsou nejvíc, hezký blog kamarádkoV:-)

1 0
možnosti
Foto

Viď! Díky moc, Davide!:-)V

0 0
možnosti
Foto

R^Vždycky mé oko potěší, když vidím šátek uvázaný "na babku". To bylo podle jedné z mých babiček zimní provedení, letní trochu připomínalo vázání pirátské.;-) Druhá babička se snad do 75 barvila a moje kamarádky ji považovaly za mladší, i když byla ve skutečnosti o dva roky starší. A šátek nosila jen v zimě místo čepice.

S těmi moderními babičkami si nemůžu nevzpomenout na výrok jednoho pana doktora, že dnešní babičky bruslí s vnoučaty a lámou si ruce.

1 0
možnosti
Foto

To je obdivuju, já bych se zlomila celá ;-D

1 0
možnosti
PL

Je jich méně, ale jsou. A dědečky nesháníš?

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, ale viš, co mě napadá? Že si vůbec na dědečky od těch všech bábinek nevzpomínám? Všechno to byly vdovy nebo staré panny! Divné, co?

0 0
možnosti
Foto

Moc pěknéR^.

Já jsem měla přesně takovou prababičku. Často na ni vzpomínám. A ten šátek k ní patřil jako k rytíři brnění. I ta zástěra. Zavazovací za krkem a vzadu na bederní páteři. A když jsme si spolu sedly na otoman, položila jsem jí do klína na tu zástěru hlavu, babička mě hladila po vlasech a vyprávěla mi příběhy ze svého dětství. Narodila se roku 1893, takže ty příběhy byly pro mě neskutečné:-). Dnes asi na děti působí neskutečně vyprávění, že jsme si ohřívali jídlo na sporáku a ne v mikrovlnce.

1 0
možnosti
Foto

To byla generace mých prarodičů...:-)

1 0
možnosti
VF

Nepamatuji si ani tak babičky s drdůlkem, ale stařénky ( byť nestaré ) v sukňách a fěrtochu. Byly dva druhy - herdek babky, kerým jely huby jak šlajfířom, co dokázaly zkrotit vnůčata aj tych "svojích starých". A pak ty, které by nám i Božena Němcová záviděla. Na jednu takovou nedokáži zapomenout a mám slzy v očích, když na ni vzpomenu.V Nahradila mně obě dvě moje vlastní, které odešly do nebe dřív, než jsem se narodila.

Děkuji za vzpomínání, Ivanko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ráda, taky děkuju!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy