Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Ivano, když nejsem v práci, jsem na tom podobně, mobil vlastním pro svoji potřebu a pokud není služební a nemám povinnost jej mít při ruce, tak to druhého

sice může štvát, ale já nejsem "otrokem" mobilu ani nepohodlných ostatních. Je pravdou, že mi pak volají třeba dcery, to mě pak moc mrzí, že jsem je prošvihla. Ale jinak ...Jsem svobodná ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to hodně o svobodě!:-) Díky, Soni.

0 0
možnosti
RP

Mám ten nejjednodušší tlačítkový mobil, funguje na to co jen potřebuji, SMS a volaní. To nejhlavnější mě dalo nejvíc práce, ale nakonec jsem ke své spokojenosti na něj sehnala nádherný, sametový jasně oranžový návlek..R^:-)

1 0
možnosti
Foto

páni, oranžovou miluju....:-)

0 0
možnosti
LI

Jak já s mobilem ze začátku válčila, škoda mluvit...S tím prvním jsem několik dní posílala zmatené SMS na způsob: "Máma má maso" - a vypadala jako absolutní trotl.

Ten druhý jsem zase připráskla dveřmi od auta i s kabátem - byl totiž v kapse. Chudák - ani týden se u mě neohřál.

A třetí - nestěžuju si, vystačím si s SMS - kami, občasným voláním dětem, budíkem a někdy s kalkulačkou.

Hezký blogR^

2 0
možnosti
Foto

R^Hledám něco podobného, ale potřebovala bych v tom internet. Dříve jsem měla véčko od Nokie s krásně velkými tlačítky, ale dal se přečíst i mail...

Už se nevyrábí.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem internet oželela, ale určitě existuje jednoducháč s ním, neb mi to tam nabízeli, značku už nevím, viz . sklíčka...

1 0
možnosti
OK

O10t87a 98K82i43n13c

2. 9. 2017 11:41

Za váš blog samozřejmě karma. Za sebe mohu říci, že třeba na dovolenou si mobil sice beru s sebou, ale je mi platný pouze na to, že se večer podívám, zda mám nějaké nové sms nebo nepřijaté hovory, protože přes den obvykle zůstává na pokoji.

2 0
možnosti

Tak já to mám úplně obráceně. Mobil chápu jako trenažér pro svou nastupující "skleněnou nemoc":-)) a udržení se v kontaktu s mladšími spoluobčany:-D:-D

A jiný než dotykáč bych už nechtěla. I hybnost prstů už není, co bývala. Mám starý tlačítkový fón, na hudbu přes bluetooth reprák, a už to ovládání není ono:-))

1 0
možnosti
Foto

u mne už sklíčka postoupila, takže...;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Soucítím s Vámi. Karma. Já sice mobil používám vydatně, ale potřebuju přístroj k telefonování, smskování a k tomu aby mně vzbudil do práce ráno, nebo večer. V zásadě od něj nic dalšího nepožaduji. Tedy.... Požaduji. Aby měl výrazná tlačítka, výrazný displej - abych na něj viděl i bez čtecích brýlí a mohl ho ovládat se svými neohrabanými prsty. Jo a samozřejmě, aby mně nestál jako půl auta. Občas se takové dají koupit i "ne pro seniory". Ale jsou to výjimky. R^;-)

3 0
možnosti
JH

8-o už asi nekoupím, ale...R^

2 0
možnosti
PL

Dlouho jsem se bránil chytrému telefonu, ale nakonec jsem se nechal přesvědčit, možná také kvůli mapám, což je dobrá věc, když se člověk někde toulá.

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky a zdravím!V

0 0
možnosti