Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^ sice mám "chytráka", Ivi, ale úplně Ti rozumímV

O víkendu leží zahozený a vypnutý. Zapnutý jej mám pouze v době pracovní a po příchodu domů vypínám a zapne ho až ráno budík ;-)

2 0
možnosti
Foto

AnoR^. Já od mobilu požaduji pouze to, abych si z něj mohla zavolat, aby se občas někdo dovolal mně... a jako vrchol rozmařilosti pošlu pár esemesek.;-D

4 0
možnosti
Foto

ale to už musí být, abych byla vrcholně rozmařilá...;-D

1 0
možnosti
Foto

J38a86n 14A93n36d52r48l89e

1. 9. 2017 22:45

no slava, a jak je prosimte aligator zabezpecen proti tomu, abys jej vecne nemela u sebe? :-P

neboli, ted uz se Ti dovolam, az Ti budu potrebovat neco duleziteho, napriklad ze Te miluju a ze dorazim domu o trosicku pozdeji? :-)V

2 0
možnosti

...jak já Vám rozumím:-).Můj mobil trvale se válí v posteli,nejčastěji používaná funkce je budík a dovolat se mi je téměř nemožné a až se tento rozbije,chci aligátora-červenýho,brácha ze mě šílí,ale už mi ho slíbil k vánocům ;-D

2 0
možnosti
Foto

Moje máma (seniorka) ovládá na svém mobilu více funkcí než já. 8-o No možná to bude tím, že bytostně nesnáším čtení příliš dlouhých návodů.

Tak ať ten nový mobil šlape!;-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, já návody zásadně nečtu. Mám na to lidi. Oni si to přečtou a pak mi to zevrubně a opakovaně vyloží jednoduchými větami, dokud to nepochopím...;-D

4 0
možnosti
Foto

Já už jsem ztracená, zvykla jsem si na ten, co je chytřejší než já.:-P;-D Ale btw. ty seniorské nejspíš nemají méně funkcí, než měly ty úplně první.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já hlavně musím mít tlačítka, neb se mi chvěje ruka, aneb Až se tobě bude třásti ruka,...Když používám synův nebo Honzy, jsem vzteky bez sebe- tu si uchem navolím něco absurdního, nebo se mi to rovnou samo mění před glazami...;-(

2 0
možnosti
DV

D75a88v81i33d 42V63l27k

1. 9. 2017 21:33

Ty jsi jak ten Zeman ten má Aligátora.

0 0
možnosti
Foto

Co máš proti Aligátorovi?

0 0
možnosti
Foto

R^Konečně užitečné zařízení, Ivi. Škoda, že jsi sem nedala fotku té mašinky, abych se pkochal:-)

2 0
možnosti
Foto

bála jsem se, že by to byla nekalá reklama :)

2 0
možnosti

Tak jsme na tom možná stejně. Jednoduchý mobil, který jsem měl stále v kapse, se rozlomil. A tak Ježíšek přinesl nový. Prý chytrý telefon. Možná nejsem tak chytrý. Já jsem z něho jelen. A hlavně, do kapsy se nevejde. A tak pracuji na zahradě, a mobil leží doma na stole. Jedu pracovat do lesa a mobil leží na nočním stolku. Jedu sloužit a mobil zůstává doma...

Mám dosud formu GO a každý měsíc mne O2 přesvědčují, že bych měl ušetřit, když budu platit měsíční tarif za 200,-Kč. Marná nabídka, když mi prakticky nefunguje. Tedy funguje, ale beze mne...

:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 30,45
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy