Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivano, víte, co jste způsobila tím názvem? Že jsem si vzpomněla na písničku generál Laudon:-D Znáte?

A jinak s Vámi souhlasím.

3 0
možnosti
Foto

Jako mladík před vojnou jsem byl často tázán, jakto že jsem tak huňatej. "Máma byla cestovatelkou a jednou ji znásilnil orangután, a to je můj táta," informoval jsem. Děvčátka si chtěla sáhnout, vojenská přítelkyně mi říkala, ty můj MEDVÍDKU. Záhadou ale je, v šedesáti se mi okrasa začala ztrácet, dnes už je vniveč. Jsem opět tázán, kam že jsem dal chlupy? Dokonce si myslí, že se jich zbavuji holením. Ivko, možná Tě to také čeká R^:-) vyčkej!!

1 0
možnosti
Foto

No jedna věc je podlehnout diktátu módy a trpět (výše popsané příznaky:-() a druhá být tak trochu za alternativce (na kterého ti vyholení civí), tj. ponechat to přírodě.

To je dilema.;-)

R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

já budu na oplátku civět na vyholence- 1:1:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak je to správné, Ivi. Móda, nemóda. Muž, který nemá rád, když je ta jeho pořádně chlupatá, tak je podle mě buď pokrytec nebo neví, co je hezké.:-)

0 0
možnosti
Foto

H93a20n93a 27V23l92k28o45v62á

16. 8. 2017 15:27

Pamatuju dobu, kdy se holit začínali plavci mezi prvními. To byla 80. léta a chlupy zvyšují odpor vody dodnes...a každá setinka dobrá...

S ohledem na pupínky jsem podstupovala depilaci voskem i v tříslech...To potom oceníš holení....

0 0
možnosti
Foto

vosk jsem zažila na obočí, slzy jako hráchy...

0 0
možnosti
JA

Jak že to byla ta písnička z večerníčku o těch čmeláčcích? ;-D....nebo si to s něčím pletu?

0 0
možnosti
JS

Máte být na co pyšná. Čím hunatější tím lepší.

0 0
možnosti
DV

D53a46v97i74d 16V80l95k

16. 8. 2017 14:15

;-DJste prostě retro pár.A retro teď frčí.Jo a Ivanko ten blog je krásně chlupatej;-D

0 0
možnosti
Foto

Je v něm spousta různých druhů a barev;-D

0 0
možnosti
JB

J76i10ř65í 46B95o57č42e20k

16. 8. 2017 13:51

já to raději taky pěkně huňaté. ale to je věc názoru a vkusu

0 0
možnosti
JS

U vás je to opravdu s podivem, já jako černovláska živý příklad toho, že Darwin měl pravdu, vždycky zuřím, když si moje blonďatá kamarádka stěžuje jak se musí depilovat.. ;-D Nicméně bych s chlupy nevylezla,ale u mě je to zvyk již od 14ti a jak říkáme s kamarádkou, tak nejlepší antikoncepce je neholit se ;-)

0 0
možnosti
Foto

no nevím, nevím...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 30,45
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy