Diskuse

Sviňucha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J58a68n 42A14n22d56r79l73e

27. 7. 2017 1:09

no hruza...8-o to je teda prostredi, ta lazebnictvi, uz tam nikdy nevstoupim!

hned jdu hledat strojek a zase se jako za starych casu samoupravim na jezka, no však az se brzy uvidíme, zris jak mi to slusi... ;-D

Tobe samozrejme do daleke jihoceske země R^ a V

1 0
možnosti
Foto

Ale ne....Ježkům neotevírám!;-O

0 0
možnosti
Foto

R^teda fakt sviňucha;-D u kadeřníka jsem byla asi třikrát za život ale vidím, že se tam dějí věci8-o

1 0
možnosti
Foto

Mohla byste poslat link na blog té paní vedoucí...:-)

1 0
možnosti
Foto

V devadesátých letech jsem ve své oblíbené kavárně potkávala stánkového prodejce zeleniny a ten při popisování svého okrádání zákazníků používal úsloví "tak se mele mak".

Už tehdy se mi jevilo zvláštní, že tihle lidé se za to nejen nestydí, ale považují to za nějakou zvláštní dovednost a ty okradené za hlupáky.

Tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Taky mi to hlava nebere...Dík:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivi, tak to byl teda kousek. Velmi slušně reprodukováno .

1 0
možnosti
PL

Kadeřnictví, dámské účesy, to je pro mě zatím svět neprobádaný. Až budu jednou velký...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem se tomuto světu- coby majitelka dlouhých vlasů a culíku- taky dlouho vyhýbala, tak asi proto teď tak zírám, co se tam může všechno dít...:-)

0 0
možnosti
Foto

A to teda fakt? Já zírám.... Zajímavá metoda!  ;-) Tobě R^a krásné léto!

1 0
možnosti
Foto

Možná, že by měli mít ve všech kadeřnictvích v republice u dveří plakát téhle... (nechci urážet toho milého kytovce)m s varování: "Tuhle neobsluhovat!". Ale kdoví kde by řádila zdarma příště;-) - fitko, restaurace nebo snad kosmetické salóny? ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

určitě na něco přijde...:-)

0 0
možnosti
VF

To je inovace švába v pečivu, nebo housenky v salátu, ale velmi efektivní.

2 0
možnosti
Foto

nebylo mi z toho dobře

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy