Diskuse

Chtěla bych je vidět naživo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je to smutné, ale anonymita těm zbabělým blbcům dodává odvahu8-o

nikdy se nepřestávám divit, kde se v lidech bere tolik zla;-(

za článek karma a souhlas

1 0
možnosti
Foto

No jo, no. Myslím, že to dělá pár magorů, podle kterých potom někteří odsuzují celou společnost.

A taky by mne zajímalo, jestli se ten kluk našel - o tom potom už nikdo nepsal, což se mi zdá divné, protože v podobných případech jiných dětí byly informace o hledání denně ve zprávách. Tak snad se našel....

1 0
možnosti
Foto

Já snad ani ne. Nemusím mít všechno.;-)

0 0
možnosti

Ivano, na titulek odpovídám: já ne!

To jsou momenty, kdy jsi nejsem jistá, zda bych se udržela...

1 0
možnosti
JH

Tohle já vůbec neotevírám. Teď jsem dokoukal jeden málo známý švédský film a to bylo takové pohlazení po duši...R^ Dětem ubližují jenom zvířata...

0 0
možnosti
Foto

Já jenom občas, a vždy se leknu:-(

0 0
možnosti
Foto

Proč se divíte? To jsou naši spoluobčané. Pokud s nimi budete mluvit veřejně, chovají se slušně a zdvořile. Za anonymitou obrazovky ze sebe nechají plynout všechen ten humus, co mají místo duše.

Pamatujete si, že se kdysi kamenovalo? /někde ještě i nyní/. To se prostě odsouzenec hodí do nějaké jámy a všichni házejí kamení. Konec je vždy stejný, ale nikdo z oněch házejících není ten, kdo je bezprostřední příčinou smrti, respektive nikdy nelze říci, kdo hodil smrtící kámen. Z oněch házejících to sejme pocit viny, že oni to nebyli, kdo zabíjel.

Analogie s Novinkama.cz je docela zřejmá.

4 0
možnosti
Foto

Zažila jsem podobnou praktiku dokonce na vl. pokožce i škáře, ale stejně...;-(

1 0
možnosti
DV

D82a81v92i20d 33V73l78k

3. 7. 2017 13:06

Tohlje prostě anonymní svět zítřka

1 0
možnosti