Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Ach jo, svět je v pohybu a mění se. I ten náš malý svět, co máme ve své duši. Dojalo mě to...)))

1 0
možnosti
Foto

No, sice je to od Tyláku k nám nějakých 350 km, ale je to všude stejný. Chodíval jsem jako kluk na zmrzlinu k panu Antošíkovi, dělal ji báječnou, občas mi přihodil marokánku jen tak, protože měl rád děti a ony jeho. Vedle byla mlíkárna, kde se dávalo mléko do přinesených nádob z hliníkových konví. Pak samozřejmě výčep, kam jsem v neděli chodil tátovi se džbánkem pro pivo, a než jsem došel domů, tak klesla nejen pěna, ale i hladinka.

Život se mění,a brečet nad uplynulou vodou netřeba. Naše děti mají zase své vzpomínky a ty jejich budou mít své. Je to fajn, že ten život byl takový, le je taky fajn, že se mění, každý den je nová příležitost.

Zdravím Vás Ivano, díky za pěkný blog.

1 0
možnosti
Foto

Já taky děkuju a zdravím...:-)

0 0
možnosti
Foto

V mém lese kamrádů se také kácí, ani nevím kdo už má trvalé bydliště v urně. To je ještě smutnější. Ivko, Tobě R^R^

1 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, milý Horste!R^ Zdravím Tebe i celou rodinu! V

0 0
možnosti
Foto

Prodejna Ryby, drůbež... na Tyláku byla vyhlášená. Vždycky jsme sem jezdili nakupovat před Vánocema. Takovýchto pomníčků "tady bylo kdysi..." mám po Praze čím dál tím více. Nejvíce mne děsí, že už to beru jako "kdysi".

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky už si připadám jak ctihodný pamětník...:-)

0 0
možnosti
PL

Je nejvyšší čas začít psát paměti, než se vše změní k nepoznání.

1 0
možnosti
MV

Ivano, jeste stesti, ze se vsechny ty krasna drzej v nasich hlavach...z nich je nikdo nedostane, ani kdyby nabizel hranolky s tatarkou do kelimku za tri kacky!

moc hezky jsem si pocet a vim, ze ty ten svuj "tylak" porad vidis tak, jak je milo...i pres ty davy BEHAJICICH lidi po nem...

2 0
možnosti
RE

Je to podobné, jako na Koněvce. Dřív jsme chodili až z Jarova Koněvkou dolů, přes Husitskou, Bulhara, Wilsonovu, cíL: Automat Koruna na Václaváku. Míjeli jsme Pečivo,Ovoce-Zelenina. Polotovary, Ryby_Drůbež, Drogerie, Fotografia,na Václaváku si dali buřta za 3,50,- potkali spoustu známých a zpátky jeli tramvají 21 přes Jindřišskou. Dnes je to na Koněvce a Husitské samej Bar-herna, Bazar-zastavárna, Banka, když máte hlad, je tu Sushi, Donner Kebab, Pocp-Loco. Co to je? Můžete to zkusit, včera jsme s Jaru zrovna zkusili Taccos - hlad jsem měl furt:) Na Václaváku si místo párku v Koruně můžete vyměnit peníze v Exchange a zaposlouchat se do hebrejštiny, ruštiny, španělštiny. Známé určitě nepotkáte, zato máte "světový nadhled":-)

2 0
možnosti
Foto

Mám domov na vesnici, ale také je to tam už jiné. Nejen věci, ale i lidé. Ještě že ten kopec nad naší chalupou stále stojí - a na něm křoviny a stromy, ve kterých cvrlikají ptáci. Hlavně teď, v červnu, je tam rušno. Uučí mladé létat. :-) Pěkné, Ivanko. R^V

2 0
možnosti
JS

R^V Ivi, nic nezůstane stejné... ani my... Já tyhle věci nikdy nezažila. Nemám ta "svá" místa, kde bych byla celé dětství. Tak to mám jednodušší.

Ale Tobě ty vzpomínky nikdo nevezmeV

1 0
možnosti
Foto

Mám kočičí náturu: miluju svoje místa, ale máš pravdu: v hlavě mi zůstanou. (nějakou dobu snad ještě)...:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,41
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy