Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

A já zdědila po manželově babičce fungl "nové", flanelové, zabalené obří a vysoce výhřevné! Ani jsem v ložnici nepouštěla topení, to se to spalo! Dnes je nabízejí za tisícovku a zdaleka nejsou tak fortelné:-))).

2 0
možnosti
Foto

H41a57n42a 74V58l44k11o78v29á

15. 6. 2017 13:45

R^:-)Dobré jsou taky plážové tuniky...

1 0
možnosti
Foto

Soucítím s Vámi, Ivanko... Nedávno jsem měla úplně stejný problém. 2x jsem odzkoušela moje číslo,ale byla malá, jinou neměla. . A tak mi nabída o 2 čísla větší, sleva, - no nekup to... A také se mi v ní krásně spí, zaplantané do ní až po uš). ;-)R^

1 0
možnosti
SH

Ha, ha. Čím to je, že je mi najednou strašně líto, že žádnou takovou nemám?

1 0
možnosti
Foto

Protože tušíte, že Vám by nutila dětskou velikost, a to by teprve byla bžunda,,,;-D

0 0
možnosti
Foto

Dobré, včetně té košilaté diskuze ;-D

2 0
možnosti
Foto

Já mám vždy diskusi košilatou, kdybych psala já nevím o čem...;-(;-D

1 0
možnosti

Moc hezké:-)...zrovna včera jsem si koupila novou noční trikokošili,protože je to můj nejoblíbenější domácí oděv:-)

1 0
možnosti
Foto

Teď píšu v růžovo-bíle pruhované...;-D

0 0
možnosti
Foto

Karma R^ Nádhernej článek. Královsky jsem se bavil. ;-)

2 0
možnosti
Foto

J41a27n 76A29n91d39r64l52e

7. 6. 2017 22:47

jo, ty se Ti povedly :-)R^V ...kosilky myslim...;-)

1 0
možnosti
Foto

A co teprve XXS, to by bylo těsné i mně.;-)

1 0
možnosti
Foto

Nepochybuji však sebeméně, že by mne ta dobrá žena nějak přesvědčila ;-D

1 0
možnosti
Foto

To je otázka, kterou může ženě položit jen jiná žena. Od muže by to bylo sexuální harašení a muž muži nikdy neklade otázku ohledně rozměru přes cokoli ;-D

1 0
možnosti
Foto

To je fakt, nicméně zde si to muž v roli posluchače náramně užil...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy