Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To znám... Jednou jsem jela s malými vnuky trolejbusem. Seděli vpředu a koukali jako vejři. Vjeli jsme na křižovatku a najednou ten starší zakřičel: "Babi, pan řidič vjel na červenou." Pasažéři se zvedli - a řidič se rozzlobil - tvrdil že kluk nemá pravdu, ale ten tvrdil, že má. Naštěstí jsme další zastávku vystupovali... Jinak by nás asi vyhodil. :-/Rv

0 0
možnosti

Kouzelné povídání, jako vždyR^

1 0
možnosti
Foto

H28a16n98a 22V94l49k93o38v67á

30. 5. 2017 11:48

R^:-) Jednou za rok pořádám příměšťák s výlety a čím jsem starší, tím hůř to nesu...Krásné jsou ty babičky, které se o hůlce zvednou se slovy "pojďte si, děťátka, sednout"....

1 0
možnosti
Foto

Jo! Přesně! Hlavně že mladí chlapi sedí jak nosnice na vejcích- je to nenapadne ani omylem! ;-D

1 0
možnosti
Foto

V takových případech jsem šťastná, že Tomášek nemluví:-)

0 0
možnosti

Ivi, jedna paní učitelka školková, mi vyprávěla "Jdu u nás v paneláku po schodech a soused nám v patách. Dcera si prdla. Říkám jí, že se to nedělá, soused na to, že prdí taky. A dcera kontruje - maminka neprdí, ona jen tak pípá..." a bylo vymalováno. Ještě měsíc se snažila před sousedem na patře utéct R^;-)

3 0
možnosti
Foto

to bych se stěhovala, teda 8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dětské hlášky stojí rozhodně zato.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou to zlatíčka. Rád vzpomínám na podobné projevy našich dcer, ale to už je dávno, a tak si teď užívám nápady dětí jiných rodičů. A k tomu reakce oněch rodičů:-);-D

1 0
možnosti
Foto

není to trošku škodolibé, že ne;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, máš rizikové povolání... To není takhle k ;-D Drž se!!R^

1 0
možnosti
Foto

Mám, já vím, Horste. díky!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy