Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ivano, to není věkem. Je to stále větší a větší přemírou informací ke vstřebání. Ty nové pak zákonitě vytlačují ty starší;-)

1 0
možnosti
Foto

No nevím, moc nových informací nepodržím a ty staré už nějak mizí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Líp už bylo;-D.

S tím se budete muset smířit. Já to na sobě pozoruju už nějaký tři čtyři roky a že bych byl nějak nadšen, to teda ne.

2 0
možnosti
Foto

Taky se trochu bojím

0 0
možnosti
Foto

No jo, je to tak, Ivanko. Já jsem ale v první chvíli myslila, že píšeš o filmu Bohéma, o němž jsem četla na jakémsi předchozím blogu. Tam se mi jména herců (s jejich náhradní vizáží) pletly dokonale. :-/S tou mojí pamětí je to problém, hlavně jmen, obličeje mi problémy nedělají (což je opakem u mého muže)... Ale poznatek: Pokud se nám nepletou česnek s cibuli í - a jména našich dětí, je to ještě pořád dobrý... A s úsměvem jde všechno líp.

2 0
možnosti
Foto

Mirko, právě jsem oslovila syna Nando...;-( Muž se smál jak šílenec a pak vyzval fenku: Tak pojď , Matyáši, jdeme do parku...;-D

0 0
možnosti
Foto

Znám. U sebe ve chvíli, kdy nějakou větu nedořeknu a chci ji doříct později, A souvislost je v pryč. Hlavně se to týká tří věcí: 1: jmen, 2. čísel, a 3. - to už jsem zapomněl.

1 0
možnosti
Foto

Jo. Tak to je ono;-DA to budete ještě mladší než já, co...;-(

0 0
možnosti
Foto

Jo, to je takový to to... Víš co myslím!;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

NE!!8-o Myslíš to ze skla?;-D

1 0
možnosti
JS

R^Ivčo, do padesátky je to jen HOSIP, teprve pak máme nárok na toho německýho strejdu :-)

1 0
možnosti
Foto

Padesátka již kope do dveří...Tak to je On;-(:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, nějak se s tím osobně začínám setkávat čím dál častěji.R^

3 0
možnosti
IJ

tak schválně, jmenovkyně: jak se jmenoval ten, kterej hrál ty čerty ( pomůcka: a mluvil Vinnetoua) ...to je zas hitovka v naší rodině

1 0
možnosti
MV

znam moc dobre...ode me, od mamy, od jinejch...klasicka evoluce!

1 0
možnosti
Foto

Mě to dost děsí. Marku;-(Jak budu vypadat za deset let?

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,43
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy