Diskuse

Kdo chvíli močil, již močí opodál!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kam se hrabe Bitnerrrrrr! To se nadá srovnatR^

1 0
možnosti
Foto

Bez cimrmanovských hlášek by byl můj život o dost chudší! :-):-):-)

2 0
možnosti

R^ Je fajn, když má člověk nějakou odlehčovací berličku; skoro to bez ní už dneska ani nejde!

1 0
možnosti
Foto

H20a81n23a 79V31l31k56o41v22á

11. 2. 2017 14:02

Cimrmany jsem objevila někdy v 16, ale některé věci dokážu plně ocenit až dnes. Většinu z nich mám ve sklepě na gramofonových deskách, bohužel už asi 20 let nemám gramofon....

Nastal čas nějaký koupit, navnadila jsi mne;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Díky. Teď poslouchám Kryla a čtu mayovky (skvělý výběr pro válku, říká manžel), trochu kombinuju se Švejkem. Cimrmani to odlehčí. Napíšu všem spolupracovníkům: "Můžete podlézt, ale musíte se zas narovnat!" a připomenu jim, jak přeci jen nesnědli Frištenského. Třeba to zabere ;-) Uff, ale ručnici si nechám u kolena a Sama Křepelku v posteli. Pa, je husto.

1 0
možnosti

;-)sice na nich neujíždím, ale některé střípky tak zlidověly, že je užívám občas taky R^

1 0
možnosti
Foto

Je to oficiálně "škola", ale kam na mne s oficialitami, že...;-(

0 0
možnosti
Foto

Patří pod pana Hermánka

0 0
možnosti
Foto

To taky ráda používám v práci, když přebírám třídu;-D

0 0
možnosti