Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Ivanko, pobavila jsem se a uklidnila, že v tom nejsem sama :-)!

1 0
možnosti
JS

Málo kdy si připadám po přečtení tak pěkného článku tak strašně starý a kladu si otázku. " Kde to nevyspání partnerky asi zůstalo " ?Rv

1 0
možnosti
Foto

Boží! Krásně jsem si početla takhle brzy po ránu. I jsem se nahlas zasmála....to už se dlouho nestalo tak časně, většinou jsem po ránu za bubáka. ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Já po ránu nejsem ani schopna číst...:-)

1 0
možnosti
SI

Krásný příběh! Nezbývá než závidět - ať už zážitky nebo fantazii! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, jsem ráda, že se Vám to líbilo :-)

0 0
možnosti
DV

D49a75v55i79d 52V73l34k

29. 1. 2017 16:48

A to bylo moc hezký Ivanko.Tebe já čtu moc rád:-)

1 0
možnosti
Foto

To mě těší :-) Díky

0 0
možnosti
PL

Krásně napsané. Úžasně prožité? V tom případě nezbývá než gratulovat.

1 0
možnosti
Foto

..šmarja...takoví chlapi ještě existujou?

1 0
možnosti
Foto

Nechci Tě strašit, ale.....:-)

0 0
možnosti
Foto

Erotické čtivo hodit do koše! Takhle to má vypadat v reálném životě. No, asi ne vždycky, ale jednou za čas...R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jednou za dloooouhý čas;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DNechceš mi ho na chvíli půjčit, Diano? Tak na jeden večer. Ale aby bylo předem jasno, po čtvrtém čísle zdrhám;-D

2 0
možnosti
JS

nezbývá, než gratulovat ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy