Diskuse

Strach

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D24a18v84i79d 18V86l32k

1. 1. 2017 12:11

R^a těch zbytečných penězR^R^

3 0
možnosti
Foto

To mi povídej, za to by byl prima útulek pro toulavkyR^

0 0
možnosti
IP

Můj pes Frodo (černý střední pudl) snášel po 4 roky výstřely a rakety bez problémů. Pak v jeho blízkosti někdo odpálil několik raket najednou a od té doby utíká domů nebo k babičce, nechce ven a ostražitě sleduje kdejaký zvuk podobný výstřelu nebo výbuchu. Bohužel někteří blbci dnes "slaví" petardami cokoliv v jakoukoliv dobu. Zatím jsem nezažil, že by to policie jakýmkoliv způsobem stíhala. Letošní Silvestr jsme chválabohu přežili až do rána bez problémů. Tak zdar všem pejskům a pejskařům v tomto roce a přání všeho nejlepšího!!!

5 0
možnosti
Foto

krásný nový rok Vám i Frodovi:-)

0 0
možnosti
Foto

Každý rok mi to leze čím dál víc na nervy a příště asi zalezu i s mojí čivavou pod postel a bude :-/ Přeji krásný, zdravý a šťastný letošní rok :-)

1 0
možnosti
Foto

To se máte, já se tam s vlkou nevejdu:-) I Vám krásný nový rok:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak už v roce 2017! :-) Ivano, všechno opravdu NEJ - sedmička to jistí! A taky máš ode mně první letošní karmu!  R^VR^

3 0
možnosti
Foto

Úplně čerstvou, díky:-)I Ti vše nejVR^

0 0
možnosti
Foto

Já mám z té tzv. "zábavné" pyrotechniky taky fóbii, vůbec mi zábavná nepřipadá, takže chápu ty čtvernohé, jak jim je. Přežijte ve zdraví Silvestra a přeji Vám vše nejlepší v novém roce, Ivo.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc, i Vám, Pavlo :-)

0 0
možnosti
Foto

Naštěstí se naše Besinka moc nebojí...ale stejně je to nepříjemný a nechápu tu vášeň pro petardy. Hezky jsi to napsala!R^

1 0
možnosti
Foto

Taky to nechápu, právě mi někdo pouští zlatý déšť do oken...:-( Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Už střílejí.:-(:-(:-( Kočky se tváří uraženě, jako že my za to můžeme. A Cliff štěká. Asi, že toho mají nechat.;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

Tady už od rána, všude je spousta klubů, o Václaváku nemluvím, odsud to sem řve jak za války:-(

1 0
možnosti
Foto

Je zvláštní, že nejvíc se petard bojí ti psi, kteří za plotem na každého okolojdoucího hulákají, div si neservou hlasivky.

1 2
možnosti
Foto

To nemohu posoudit, nemám plot a záplotní hulákače, ale naopak hodné, neustále vrtící fenky bytové. Spíš bych to přičetla psímu jemnému sluchu. Každou chvíli se tu stane, že nějaký pes se urve z vodítka a vběhne v panice pod auto, popř. se zaběhne. A v Praze v centru abys plot pohledal...

0 0
možnosti
Foto

J48a63n 56P77r49a72ž18á97k

31. 12. 2016 18:08

R^To je uplne presne. Jsem zvedavy na nase kocky, jak to budou snaset, zaziji to dnes poprve. Drzim Maggy palce, at to zvladne, jak nejlip dokazeR^

1 0
možnosti
Foto

Obě naše vlky si prosadily na Silvestrovskou noc nocleh v naší posteli...:-) Ani blechandy jistě nepohrdnou:-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy