Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hele děvčata a o čem by byla řeč než o nás, o chlapech. Víte jak se liší názor strojaře, lampasáka, řidiče, malíře, zahradníka, manažera, ředitele, architekta, ministra, uklízeče, soustružníka, penzionéra, rentiéra, politika, nepolitika, zámečníka, hraběte, kuchaře, faráře, knihovníka, elektrikáře, řezníka a dalších na život?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-) a jistě to bylo mňam, ač piškoty nebyly v pozoru.;-D

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že to bylo pro dědu- rovněž vojáka z povol., tak si nejsem úplně tak jistá;-D

0 0
možnosti
Foto

No, manžel strojař zase málem používá na vše složité výpočty, např. kolik vody je třeba použít na vaření rýže apod. Já, coby netechnik, vařím tak nějak "od oka" (univerzální míra pro vše), což ho přivádí k šílenství. Hlavně aby to bylo k jídlu, ne?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

H61a67n51a 33V51l28k10o77v27á

16. 11. 2016 18:45

Znám ten dort (jako tady na Moravě všichni) jednodušší - piškoty, zakysaná smetana s vanilkovým cukrem a jakékoli ovoce (a milují ho tady taky všichni). To vaše zkusím, vypadá to jako Tiramisu (zatím se mi nikdy moc nepovedlo).;-)

A jinak - když jsem žila s majitelem slévárničky (než ho pohltili jeho démoni), měla moje starší dcera skutečně echtovní bábovičky.

1 0
možnosti
Foto

;-DMůj syn zase měl stavebnici "Molekuly". Vyráběl si na něm krystalické mřížky jedna báseň...;-DSpolu se zkumavkami a Petriho miskami jej tím obdarovával jeho ulítlý otec- chemik. ;-(

1 0
možnosti
Foto

Zdravím. A zbyl ještě kousek?R^

1 0
možnosti
Foto

Ten byl pro dědu k narozkám:-) Taky zdravím

0 0
možnosti

J29o87s42e34f 69H27e67j69n41a

16. 11. 2016 14:48

O zákrytech snad i něco vím8-o8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

S tím se nedá nic dělat, také to doma s mužem zakouším. (A on se mnou také). Naše povolání se značně odlišují... U mne určitá volnost, u něho přísné dodržování předpisů. Ale zase se výborně doplňujeme. Já si např. dobře pamatuji obličeje, ráda improvizuji, on zase čísla - a má výborný orientační smysl. Humorné a pravdivé, Ivanko... R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Super, pobavila jsem se.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, Jitko:-):-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Nic si z toho nedělej, mně to taky občas leze na mozek.;-)

1 0
možnosti
Foto

To mě škodolibě těší;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, no něco mi je povědomé ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS