Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Myslím, že pokud jste tak naivní,že si myslíte , že ty uřezané hlavy jsou fotomontáže, neměla by jste děti učit.

4 0
možnosti
Foto

Myslím, že nejsem. Což mi ovšem nezabránilo v tom jim tvrdit, že to fotomontáže jsou...

0 4
možnosti
DV

D63a63v54i25d 69V76l37k

17. 10. 2016 22:29

Máš pravduR^

3 0
možnosti
Foto

J88a92n 71A82n55d72r23l91e

17. 10. 2016 22:26

smutne, dobře napsane a bohužel az moc pravdive...

R^

1 1
možnosti
Foto

Tvrzení, že malé děti těm násilným scénám v televizi nerozumí, je naivní. Rozumí tomu, ale po svém. Pak z toho mají noční můry nebo vedou takovéhle hrůzostrašné řeči.

K čemu to? Ne že bychom měli dětem tvrdit, že svět je ideální, ale tohle...?

:-):-):-)

4 1
možnosti
Foto

Ony to nachytají a pak jim to straší v hlavě...:-(

0 1
možnosti
Foto

J46a38n 92P73r94a33ž23á44k

17. 10. 2016 22:21

R^Tak napred bych zrusil vsechno nasili a pak uz by ty televizni hvezdicky nebyly potreba. Ale to bychom asi museli zit nekde na uplne jinem svete.:-(

2 0
možnosti
Foto

To je jasné. R^Ale považ, že hvězdy za našich mladých let byly i kvůli sexuálním scénám...;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Uf, to musel být zážitek!8-o Ještě za mojí puberty byly mnohé filmy "do 12 let nevhodné". A na prázdninách se na ně nikdo z nás nesměl koukat, dokud nebylo 12 všem... Což mě jako nejstarší děsně štvalo a o zabavování "nevhodných" knih nemluvím... No uznávám, že jsem mnohé tajně sebrané rodičům nakonec obrečela.;-)

2 0
možnosti
Foto

:-(Nebylo to teda nic moc...

1 0
možnosti
JS

Iv, bohužel rodiče dnes nemyslí...

R^R^ karma.

Lhát se nemá. Ale když je za tím vyšší princip mravní, pak...R^

1 2
možnosti
Foto

Lhala jsem, až se ze mne prášilo...

1 2
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy