Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, nedá mi to a připíšu sem takovou drobnost: Potkala jsem včera nevěstu Madlenky. Čeká s nejstarším synem Madly holčičku. Hádejte, jak se bude jmenovat...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

.....tak tohle mě po ránu dostalo, zjitřilo vzpomínky, vehnalo slzy... je zvláštní, co se v člověku všechno uvolní a jde ven.... díky za citlivé psaní a karma R^

1 0
možnosti
Foto

Bylo to neuvěřitelné:-) Díky

1 0
možnosti
Foto

R^ je dobre se podelit i o bolest. Ta se musi prozit, aby bylo zase lépe....

1 0
možnosti
Foto

J14a97n 54A93n26d27r24l13e

25. 9. 2016 22:05

za blog R^

to ostatní jsem Ti řekl osobne V:-(

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ - Tohle je pro Vás. V - A tohle pro Madlenku, snad už je jí lépe, tam kde je.

2 0
možnosti
Foto

Ivo, byť smutné, díky, že ses i o to s námi podělilaR^V

1 0
možnosti
Foto

Nešlo to jinak, Jitko, přetékalo...:-)

1 0
možnosti
Foto

...tak...nějak mi došly slova...ale píšeš dobře, Ivanko...

2 0
možnosti
Foto

To nevím, ale děkuju, Zuzko

0 0
možnosti
Foto

Skutečný příběh? Hezky, citlivě napsané - díky.Karma. VR^

2 0
možnosti
Foto

Tady jsou asi slova zbytečná.R^

3 0
možnosti

Sympatické a citlivé! Prožil jsem něco vzdáleně podobného, ale tam byla děsivá rychlost toho sešupu.;-€

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy