Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem taky retro, včera jsem celý večer koukala na černobílý filmy.

1 0
možnosti
Foto

R^ Ivo, budeš-li starožitná, stoupneš v ceně.;-D Ale teď vážně. Po takovém hlubokém kočárku jsem v dětství vždy toužila, ale musela jsem se spokojit se sporťákem, aby se mi tam údajně vešel medvěd.;-)

1 0
možnosti
Foto

Nanda taky touží:-)Golfky ji uspokojily jen na čas a pouze částečně;-D

1 0
možnosti
Foto

Jituško, o Tobě platí totéž co o Horstovi!V

0 0
možnosti
Foto

Ujišťuji Tě, Ivuš, já už starožitný jsem delší dobu - a nebolí to, zatímR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, Ty jsi skvěle starožitný:-)V

1 0
možnosti
Foto

Ivi, škoda, že jsme se neznaly před 4 lety, když jsem se stěhovala. Dostala bys retro ode mě gratis - miniaturní košatinu. V takovém, ale velkém, jsem se vozila já za mlada. Ty hranaté koženkové frčely až o nějaký ten rok později.

Takže už budu také retro. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jéé, košatina, tu měly moje sestry:-)

1 0
možnosti

Zelený s okýnky - pro ten bych měla slabost, v takovém jsem vozila svoje dítě. Kde skončil, fakt už nevím, ale jsou věci, kterých by se člověk zbavovat neměl. Kvůli srdíčku, ale i z praktických důvodů, když tak čtu Váš článek. Ovšem kdyby měl pro ty věci místo.

1 0
možnosti
Foto

Stegner? R^Já docela hodně schovávám, a nelituju- většinou ty věci slouží a jsou hezčí než nové:-)

0 0
možnosti
Foto

H83a18n39a 13V90l58k36o16v25á

26. 7. 2016 21:56

Drahá přítelkyně, JSME RETRO. A blbý je, že si za to ještě připlatíme.;-)

2 0
možnosti
Foto

Tys měla na pérkách? Hrozně jsem záviděla kamarádkám, které je měly, protože já měla bez... Mamka mi uháčkovala síťovku, jakou měla ona na tom "velkém", opravdovém...

1 0
možnosti
Foto

No jo, pokud si vybavuju, pérka:-)

0 0
možnosti

Neodpustim si rejpnuti. Take by za vas bylo nekolik modernich?

Vase blogy jsou vzdy takovym odlechceni v zaplave mudrlantu vedicich vse drive a lepe nez odbornici.

Diky.

1 0
možnosti
Foto

Bylo by za mě pár moderních, a ze mne teprve;-D Díky

0 0
možnosti
Foto

R^Nejen, že je krásný, ale řekl bych že Nandě takový "retro" kousek vydrží mnohem dýl, než nějaká moderna bůhví odkud.:-)

PS: A Ty nejsi retro, poznal bych to, mám na to čuch;-D:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak tos mě uklidnil, díky moc, Jene!;-DVR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy