Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H64a96n90a 10V77l81k82o24v96á

16. 5. 2016 18:25

Taky tomu nemohu věřit, na druhou stranu mám bývalou spolužačku, která své třetí těhotenství prodělávala v takovém kalupu a stresu, že si ho uvědomila až při porodu. Ten porod už poznala, těhotenství ne. Byla prý jen trochu nafouklá, menstruace nepravidelná (to ten stres....)

Když mi to vyprávěla, říkala jsem si - kdo nezažil, nepochopí. Ani já to dodnes úplně nechápu. Ale já svá těhotenství prožívala jako slonice - jak do váhy, tak do času...

0 0
možnosti
Foto

Já sice ne jako slonice, ale o to intenzivněji;-(:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,43
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy