Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-DBude hůř. Dnes mi mailem přišla (jak se tak posílají ty fóry) kopie popisu žáka (asi 2. třídy) "Moje maminka: Maminka má tmavé vlasy a modré oči. Má průjem a prdí před lidma" atd. ... Dovětek byl, že paní učitelka se zaměřila pouze na pravopisné chyby a dítě dostalo 1-.

2 0
možnosti
Foto

Jo, taky se těším do budoucna, má to vzestupnou tendenci;-D

1 0
možnosti

Hezky napsané.R^Podle fotografie a ostatních příspěvků na blogu bych to neřekl. Ale s báječnou dceruškou to zvládnete vše bez problémů.

2 0
možnosti
Foto

No právě- já nemoci psát, tak se ani nedostanu mezi lidi:-) Ale snad mě Nanda něco naučí...

1 0
možnosti
Foto

J31a38n 64A94n49d22r33l90e

2. 5. 2016 23:50

dnes asi nemohu jinak nez zhruba takto: ;-D:-P + VV

1 0
možnosti

Dobrý večer. Mne zase za mlada ve škole ohodnotili takto: Povahy mírné, až neprůbojné. A s tou mou povahou jsem procestoval mnoho zemí a v jedné se usadil.

Přeji příjemný večer.:-)

2 0
možnosti
Foto

Budiž mi to útěchou:-) I Vám krásný večer...

0 0
možnosti

Ivčo, naprosto s Tebou soucítím. Obdobné to prý se mnou měla moje maminka. Legendární je příběh, jak jsem ve 4 letech na celý autobus četla komunistická hesla na domech (jsem "silný ročník sedumdesát"), žádala maminku a spolucestující o jejich odborný rozklad a když mi nebyl poskytnut, začala jsem nahlas recitovat "prrrrro koho Lenin žil? Všššššem lidem prrrrro štěstí. A nyní tiššššše spí na Rrrrrrudém náměstí...". Umíš si představit, že jedno oko nezůstalo suché;-D;-D;-D

1 0
možnosti

R^ asi neodešlo....8-o

2 0
možnosti
Foto

To znám... I já, málem hvězda Broadwaye.8-o8-o Ale tím výběrem na začátku jsi mě dostala. Snad radši na akci, než...;-)

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem zdůraznit naléhavost a sílu diagnózy;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je slušný kontrast. Já bych neměl problém s tvou dceruškou prorážet davy.

Pozdravuj ji, a vás všechny také pozdravuji! Já;-DR^

2 0
možnosti
Foto

A my pozdravujeme Tebe a všechny u Tebe doma, Horste!:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS