Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, ivo, co k tomu tématu mohu říci jediné než že ženy se mi líbí odshoraaz dolů ale že jen takove co jses TY :-)

2 0
možnosti
DS

Mám taky štěstí na zapírače, ale u mne je to jednoznačné ;-). Tobě karma, Ivuš, za zajímavé a vtipně pojaté zamyšlení ;-)

2 0
možnosti
MK

Ve vašem případě by musel být chlap slepý, hluchý a nesměl by mít cit v prstech. Opravdu nechápu, proč tohle řeší ženská, která nemůže nabídnout ani jedno

3 7
možnosti
DS

Pane Kavko, to je ale hodně přes čáru8-o;-€;-ORv!!

2 0
možnosti
PL

Není nad posezení u dobré kávy. :-) Ale nezavrhujte tu kavárnu, nevěřím, že by ji navštěvovali jenom "drsní dřevorubci".

0 0
možnosti
PL

Omlouvám se, ten příspěvek patřil jinam. Nějak si ten blog dělá, co chce.

0 0
možnosti
PL

Záleží na tom, v jakém věku člověk na otázku odpovídá. Samozřejmě tu nejkrásnější a nejbáječnější ženu mám doma, ale když se tak člověk toulá venku a pozoruje krásu kolem sebe, tak určitě nezavírá oči ani před krásnými dámami.

1 0
možnosti
PM

Já radši ten spodek, vrch až na posledním místě, spíše lehce středně vyvinutý. Zepředu směřuje první pohled na tvar pánve, zezadu se pak těším na ty "obliny".

1 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek!:-)

0 0
možnosti
Foto

tyjo...tak nevím, ale asi mám kliku na chlapy. Nikdy mi žádný nedal najevo nespokojenost s dolní ani horní částí. Asi mě brali a berou tak nějak sakumpikum. p.s. taky se směju...

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se i Ty směješ!;-D

0 0
možnosti
MV

to jsem zvedavej, co se dozvite, Diano

pekne napsany!

1 0
možnosti
VK

Tak já jsem nějak švihnutej, protože se mi líbí, když je děvče souměrné s milým výrazem obličeje a na ten ksichtík dám víc, než na bujné vnady ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy