Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Samá chuť, Ivanko... Guláš připravuji podobně - jen s drobnými odchylkami. Přidávám do něj, syrovou zelenou nakrájenou papriku.... Zahušťuji ho hrubou moukou, nebo starším rozdrceným chlebem. Také ho jím nejraději s čerstvým chlebem, ale manžel ho rád s knedlíkem .A k tomu pivečko. Dobrou chuť. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť a díky:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Vařím guláš úplně jinak, přesto ale R^ za propagaci národního bohatství !:-) Hele, zkus dát majoránku až před dokončením, uvidíš, že to bude lepší - když se dlouho vaří, hořkne! Ostatní grify dodám event. tajně a jen svým oblíbencům! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vidím, že i Tobě příště pošlu kastrůlek;-DR^

0 0
možnosti
Foto

H43a58n80a 94V63l35k14o23v93á

23. 4. 2016 23:20

Přiznám se, že guláš vařím spíše jako pan Jan. Sádlo, cibule, kližka a zahušťuju chlebem. Nicméně máslem jste mne inspirovala a dnes k večeři jsme měli Pfeffersteak na másle se smetanovou omáčkou.

0 0
možnosti
Foto

no vida:-)díky za inspiraciR^

0 0
možnosti
ZH

Tak teda nevim, nevim. Cibul na másle místo na sádle, a majoránka hned na začátku?

A to zahuštěni? Nechutnal jsem, nebudu to hanit, ale je to nejpodivnější recepis na hovězí guláš jakej jsem četl. :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DVy jste se domluvili, ne?;-) P.S. Tyhle problémy fakt nemám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já dělám ráda maďarský a ten se dělá úplně jinak a hodně dlouho. Je řídký, s ničím se nezahušťuje. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Maďarský guláš mám ze všech nejraději - viz můj příspěvek níže.

2 0
možnosti
Foto

Nejlepší guláš, jaký jsem kdy jedl, byl Maďarský guláš v Maďarské restauraci buď v Jesenici, nebo v Jílovém u Prahy (nemohu si vzpomenout, je to přes 10 let).

Maso v guláši bylo opečené nad ohněm, cibule, paprika, feferonky tak akorát, chuť jedinečná, mimořádně velké porce.

Ale už někdy před 5 lety prý tato restaurace byla zrušena.

Škoda.

Jinak za guláš karma, protože toto jídlo mám velmi rád R^

P.S. Druhý nejlepší guláš jsem jedl někdy v roce 1980 v jedné zaplivané restauraci na vesnici poblíž našeho města.

I za totality byly restaurace, kde uměli guláš.

2 0
možnosti
VV

To nebyly restaurace, to byli kuchari.

2 0
možnosti
Foto

zásadně zahušťuju chlebem!! A stejně jako Jitka - sádlo, česnek a majoránka nakonec. Ale jinak se mi sliny sbíhají, to jo!R^

5 0
možnosti
Foto

Já slintám, sotva jsem si ty blogy přečetla;-D

0 0
možnosti
VK

Já dávám máslo jedině,když dělám maso na paprice,čili v omáčce.Pod guláš jedině sádlo.Majoranku u nás nedáváme a zahušťujeme zaprášením moukou.Ale když chlapi tolik vychvalují zahušťování chlebem,tak na tom musí něco být- vyzkouším.

0 0
možnosti
Foto

Já zahušťuju chlebem pouze pivní guláš, a tam je to výborné...

1 0
možnosti
Foto

R^Já jedině na sádle a česnek i majoránku až nakonec. Zahušťuju chlebem, místo mouky;-)

2 0
možnosti
Foto

I15v85a20n 90M82a76r23e56k

23. 4. 2016 18:18

Tak tak p.Štanclová, Jen místo "zahušťování" chlebem či moukou (která guláš "odbarví") zkuste někdy nastrouhaný brambor . 8-o R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy