Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J13a43n 56A55n47d12r77l87e

15. 4. 2016 1:27

Inu, utulky pro psy jsou prvním krokem, ale az se dopracujeme k utulkum pro nektere lidi, tak pak se budou mnozi z nas divit, jak se k "nam" budou například psi chovat.....

:-P

0 0
možnosti
Foto

Ty bláááááho...R^

0 0
možnosti
Foto

H78a21n80a 81V71l42k88o18v14á

12. 4. 2016 16:10

Je to smutný. A blbý. A horší o to, že to Adriany nedělají jen psům, ale i dětem...

2 0
možnosti
Foto

Jj, i o tom bych něco věděla...:-(

1 0
možnosti
Foto

Tak to často bývá, bohužel. Moc dobře napsáno R^ A zdravím!V

1 0
možnosti
Foto

Ahoj a dík, ráda Tě vidím!

0 0
možnosti
MV

u nas konecne doharano. takze svoji psu zase miluju se vsim vsudy - kdyz to konecne pominulo! fajnovy dny preju!

1 0
možnosti
Foto

Uf, Ivi, tak to je noční můra. Taky je tady v okolí pár takových, kteří střídají psy, jako ponožky. A v útulku jsou známí a už jim psa nedají. Ale útulků je a bude R^

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že neexistuje nějaká databáze těchto typů- útulky by se podívaly a hned by se zařídily...

2 0
možnosti
Foto

R^Smutně lidské i psí.

2 0
možnosti
Foto

Nejhorší na tom je, že takhle se ta paní může bavit donekonečna...Útulků je a bude.:-(

2 0
možnosti
Foto

Kdo má rád pejsky je můj člověkR^

3 0
možnosti
Foto

Díky, já vím, že Ty víš,...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-(R^Nějak si vybavuju, že volba partner vs. zvíře by měla skončit opačným výsledkem...

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, kdysi jsem byl postaven také před otázku "buď já, nebo pes". Dneska je té mé čtyřnohé prdelce 18 let a já jsem štastnej. Vonto to s tím dvounožcem nemělo cenu:-) Každopádně díky za článek

5 0
možnosti
Foto

Správně!:-)Díky za návštěvu, Pavle

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy