Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Spravne, zadnej cirkus na rozkaz.

1 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že ráda týrám děti, zozhodně bych jí to později náležitě osladila.

2 0
možnosti
Foto

Nezbyla mi na to kapacita...

1 0
možnosti
Foto

Super! Že zdravím Nandu, bez ní by nevznikl tenhle vtipný článekR^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, byla svá a tím výjimečná. A vidíš, že pobavila;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Tož to jo, dokonce několikrát. ;-(;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivi, ty neuroly sis měla dát předem ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

No to jsem nevychytala, já vím, ale na čtyřletou se sjedu předem;-D

1 0
možnosti
Foto

Já tu byl před půlnocíííí - dneska poslední? Tak veselejší snění!!R^

1 0
možnosti
Foto

J33a19n 89A84n31d80r42l25e

14. 3. 2016 23:27

fracek jeden ;-O!!

to ja byl minuly tyden na 50lety a byl jsem vzorny, vseho jsem predvedl mnohem vic nez si personal zadal: tlaku, cukru, cholesterolu, kyseliny mocovy... však me taky odmenili kralovsky, tolik krásnejch barevnejch prasku, co ted mam...

... neboj, u zapisu to rozbali, to budou všichni cubrbet ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

A Ty mi taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-€

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS