Diskuse

Poděkování

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase pokládáš hrábě do trávy, abys na ně nabíhala, a mohla si postěžovat - ony mě uhodily... Jsi nepoučitelná...8-o

1 0
možnosti

...není nad to...když už se šlápne do exkrementu...se v tom ještě vyválet.....:-/

10 1
možnosti
Foto

Pane Nádvorníku, jste bohužel na straně lidí, kteří se v tom exkrementu s velkou chutí válí.

2 2
možnosti

Snad mohu přiznat, že jsem na tu debatu narazil až teď a trochu jí prostudoval. Opravdu jsem netušil, že se tady tohle děje. Zažil jsem to (ovšem v daleko menším) na BB a vím co dovedou nesmyslně nenávistní diskutéři. Fandím vám i p Hanákovi. Ona každá debata, která do věcných sporů zatahuje soukromí, rodinu, je ubohá a nedůstojná. Držím otevřeně a rád palce.R^R^!!

3 1
možnosti
Foto

Po tom, co jsem v létě na čas změnila prostředí a vyčistila si hlavu jsem se rozhodla neplýtvat energií a řešit víc podstatné problémy, než je nějakej blog idnes na kterém skupinovou dynamiku určuje parta trollů. Ono totiž jejich chování není přes čáru. Ono je hodně hluboko pod čarou a taky už tu hromada lidí jeví známky tak trochu vymytých mozků. Nicméně teď bych Vám tedy taky chtěla vyjádřit podporu. Nebudete totiž mít lehkou pozici, ten problém už je docela komplikovanej:)

5 1
možnosti

J29a80n 67H57a26n19á29k

1. 11. 2014 23:53

Není co dodat. :-)

Díky!

4 1
možnosti

Já se také připojuji. Díky i Vám Ivo, že jste neztratila sílu a nebojíte se jich.

Věřím a doufám, že pan Hanák s tím něco udělá, protože to už opravdu je síla, co se tady děje.

3 1
možnosti
Foto

Mě hlídá veliký zlý vlkV!:-)

1 1
možnosti
Foto

A já se k vám připojuju!!! Díky těmhle "diskutérům" se mi přestalo líbit na iDNESu, natož psát blogy. Jsem srab, neumím s takovejma lidma "válčit," ale budu vám aspoň virtuálně držet pěsti.;-)

8 1
možnosti

J80a43n 13H95a17n44á78k

1. 11. 2014 15:11

Díky paní Dianová.

Nicméně bez Vás a mnoha dalších lidí nejen z idnesu, bych neměl šanci. Proto velmi děkuji za Vaší podporu a spolupráci, stejně jako paní Valíkové, panu Petříkovi a dalším, neboť si velmi vážím a oceňuji fakt, že mnoho lidí po tom urputném a dlouhodobém řádění trollů, neztratilo sílu to řešit.

Už fakt, že mi lidé píšou emaily s omluvami, že mě nepodpoří veřejně z obav z šikany ze strany trollů, je známkou, jak vážný problém je.

Ostatně se jim nedivím a chápu je. Když jsem viděl, jak trollové zlikvidovali dvě nové blogerky, které se proti nim ohradily. A stejně tak proto, že když tu může někdo nerušeně víc jak rok šikanovat někoho nejen na základě vylhaných informací. Nikdo z pochopitelných důvodů nemá zájem to zažít na vlastní kůži. Smysl pro spravedlnost je tu značně zdeformován.

O to víc si Vážím Vás, ale i dalších, kteří se nebáli vystoupit veřejně.

Udělám maximum proto, aby problém byl vyřešen.

7 2
možnosti
Foto

Připojuji se k Vašemu poděkování a myslím si, že si pan Hanák zaslouží za svoje jednání uznání.

Má odvahu zakročit proti partě  sociopatů, která tady už roky otravuje diskuse a jejichž zálibou je vybanování blogerů i diskutérů.

Jejich zvrhlost spočívá ve šmírování soukromí ostatních, rozšiřování podlých lží a snižují se doslova ke kriminální činnosti, kdy zakládají i falešné identity na Facebooku pod podvrženými jmény svých oponentů, které se snaží co nejvíce dehonestovat.

Důkazy o tomto jsem ochotný dodat.

3 2
možnosti
Foto

Děkuju i Vám, pane PetříkuR^

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS