Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Hurá, jste zpět! 

Jen co najdu chvilku času, pročtu předešlé články... :-)

1 1
možnosti
PC

Mému otci je, pravda, "teprve" 80, ale ďábel  je to stejnej ... kéž bychom jejich vitalitu, optimismus a životaschopnost podělili ;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Máme šanci- geny jsou mocné...

0 1
možnosti
Foto

Ivčo, tatínek skvělej a R^, prosím, jen si odpusť toho přítele. Trošku mne to tam kazí celkový dojem. Promiň. V

0 0
možnosti
Foto

Jiří, Ty jsi tím snad posedlý!;-DVR^

0 1
možnosti
Foto

Správně, všechno se má užít naplno !;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tatík to pochopil. Karmu tentokrát jemu.

2 0
možnosti
Foto

No dobře...předám!:-)

0 1
možnosti
Foto

Pěkné. Ohřívátko. R^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, je mi sice teprve 75, ale s tatínkem bych si rozuměl. Bylo by mi ctí mu jako staršímu chodit pro pivo. Kamarádím se jen s akčními lidmi. Ať mu to ještě dlouho vydrží, a já myslel, že jsem na světě nejstarší mužskejR^!;-D

2 0
možnosti
Foto

On pivo nepije, ale co pije úplně fanaticky: mléko;-(;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,80
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy