Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Nikdy jsem neviděla tolik smazaných příspěvků, jako v minulé diskusi 8-o;-D

4 0
možnosti
Foto

Lála Kroupůj jednou vyvedl něco podobnýho, protože jsme ho ranili, a u Vokšaje to býval standard.

3 2
možnosti
FS

Paní Dianová, tady jste to jaksi zapomněla promáznout, tak šup do práce:

viz. http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140601_412066_blogidnes

4 0
možnosti
PP

Lidi, pojďte sem, ať jsou tady lidi! To patří Mistrovi, ne?

8 0
možnosti
Foto

Panu Petříkovi všechno nejlepší k svátku V

6 0
možnosti
Foto

blogy o blogu.....napsat o tom, co kdo napsal o tom, co jste napsala.....já nějak nevím.Rv;-(;-)

22 0
možnosti
Foto

Ano, takovéto texty patří do Hydeparku :) I když na druhou stranu těžko říct, kolik lidí tak uvidí, jak dianová uráží ve svém článku jednu z velmi slušných blogerek ... a co to tedy o dianové vypovídá...

13 0
možnosti
JG

Dost dobrá úvahaR^ Taky se mi včera podařilo zachytit tu vteřinu, kdy venku zhasly lampy. Jako myslím přesně TU VTEŘINU - to vám takhle jdu a najednou blik, a tma jako v pytli. Normálně celou cestu koukám na chodník a najednou nic nevidím. "No ty bláááho," říkám si a přemýšlím, kam se ten chodník poděl ...... Někdy se holt dějí fáááákt divné věci mezi nebem a zemí. Karma

4 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste zachytila přesně ten okamžik, kdy se mi zatmělo před očima!

5 0
možnosti
Foto

Též jsem nestačil zírat, jak zmizelo celé vlákno včetně mého příspěvku, který se na mém účtu neobjevil ani v nevhodných, ani mimo diskusi.

Tam jsem upozorňoval pod příspěvkem paní Valíkové, že nejvíce bonzují a žalují adminům ti, kteří neurvale rozbíjejí diskuse určitým blogerům a kteří se ohánějí svojí úžasnou morálkou.

Upozorňoval jsem na to, že právě těmto neurvalým bonzákům jejich příspěvky v diskusi zůstávají a ti, kteří se jim brání, tak jsou mazáni.

2 1
možnosti

No tak teď už je to konečně jasné, proč to vlákno celé smazali! Ono to bylo kvůli vááááááááám! ;-O A ostatní slušní diskutéři pak musí nevinně trpět!

3 0
možnosti

Přijde vám to normální, paní Dianová, abyste svolávala lidi na takovou podívanou a přitom to šoupla do Hyde parku, kde to nikdo neuvidí?! Takhle si to moc lidí nepřečte! Přemýšlejte příště trochu! ;-O

4 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy