Láska může mít mnoho podob

13. 01. 2016 1:10:43
Nikdy bych nevěřila, že se takhle zamiluju. Vlastně už jsem nedoufala, že bych mohla najít tak nádhernou lásku. Tu pravou. Osudovou- a na tom trvám! A jestli mě nebo nás chcete odsuzovat, je mi srdečně fuk!

Začalo to tak...klasicky. Někdo by řekl- obyčejně. Snad. Jedno jarní odpoledne na nábřeží. Naproti Žofínu, přesněji řečeno. Sem vždycky chodím, když si potřebuju urovnat myšlenky. A to jsem dneska sakra potřebovala...

Rozchod s Pavlem mě ani tak netrápil. Možná se mi i tak trochu ulevilo? Pokud mám být upřímná, tak ano. Vlastně už od počátku to bylo mezi námi takové...vlažné? Nebylo to ono. Jo, to je ten správný výraz. Spíš než cokoli jiného jsem spíš nedokázala odmítnout jeho dvoření. Taky mi to lichotilo, hezký kluk, nebo spíše už muž. Kus chlapa! Kolegyně mi ho svorně záviděly. Mamce se taky moc líbil. "Karlo, toho se drž!" šeptala mi v předsíni, když jsme s Pavlem odcházeli z nedělní návštěvy. Určitě v tom nehrál roli jeho atraktivní vzhled ani drahé auto před domem. Máma věděla, že na kluky nemám štěstí. S kolika už jsem se rozešla a nebo oni se mnou? Myslím, že se trochu bála, abych nakonec nezůstala sama...

Házela jsem kousky rohlíku do výšky a bavila se tím, jak je rackové kaskadérsky šikovně chytají. Co když opravdu skončím jako stará panna? No, panna zrovna ne. I když...Svým způsobem nedotčená, i když jsem milování poznala. Divné, napadlo mi. No nic. V neděli budu vždycky chodit krmit racky, možná si pořídím pejska, se kterým budu vyrážet na výlety...Nakonec přesvědčím sama sebe, že to je pro mne to pravé ořechové, a život mi uplyne, ani si nevšimnu.

"Dáte mi taky jeden?" Otočila jsem se za hlasem. Byl hluboký a jakoby šťavnatý. Zvláštní! Vzrušil mě už jeho zvuk, barva...Mlčky jsem vytáhla ze sáčku rohlík. "Díky!" Hnědé oči v opálené tváři uličnicky zářily. Usmívaly se na mě a já se přistihla, že se culím od ucha k uchu. Vzduch prosycený pachem řeky a nově nějakým zvláštním parfémem se chvěl našimi výkřiky: "Chytej! Na! Tak přece mrskni křídlem! Honem!" Dávno mi nebylo tak dobře!

Schůzka, domluvená hned na příští den, mě opět a definitivně utvrdila v tom, že tohle je moje vysněná láska. Moje polovička, od které mě nějaký škodolibý akt osudu kdysi v předávné minulosti odtrhl, aby mě nyní s omluvou velkolepě obdaroval. Při prvním objetí a lehkém polibku se mi chtělo padnout na kolena a děkovat Bohu. Byla jsem dokonale šťastná a bylo nad slunce jasnější, že je to vzájemné. Že René a já prostě patříme k sobě! Navždycky!

Nikomu jsem nic neříkala, dokonce ani mamce jsem se nesvěřila. Jenom jsem naznačila, že jsem našla to, co jsem celý život hledala, co mi tolik scházelo. Ani jsem nemusela, sama to na mně poznala, tak jak to pozná jenom máma. Jenom jsem řekla, že pouštím podnájem a stěhuju se ke své nové lásce. Do nového života! V tu chvíli jsem se zrovna vznášela blažeností a mamka se tomu smála.

Po měsíci našeho šťastného společného bydlení už to mamka nevydržela a něžným hartusením mě přemluvila k nedělní návštěvě. "Jí René kuře s houbovou nádivkou, Karličko?" starala se šťastně. " Jo jo, co by ne," odtušila jsem do telefonu. Najednou mi zatrnulo. Musela jsem si přiznat, že mám strach. Velký. A ten rostl a rostl a najednou mě skoro přiškrtil. Co když mi máma moji volbu neschválí! Co když se jí René nebude líbit! A nebo jí bude vadit malý Renda! Uvěří mi, že je už i mým synem? Že už ho dávno beru jako svého?

Co když mi dá ultimátum- buď René nebo ona? V tu chvíli jsem si tím byla naprosto jistá. Mámě se René nebude zamlouvat, nezkousne to. Celou tu neuvěřitelnou, krásnou věc, která mě potkala. Co to na mě, proboha, najednou sedlo? Nepůjdeme tam! Napadlo mě nejsnadnější řešení, ale hned jsem ho zavrhla. NE! Já svou lásku skrývat nebudu! Nikdy! Kvůli nikomu! Dokonce ani kvůli milované mamince!

V neděli jsme se vyhrabali z auta před máminým domem. Reneček byl v nových džínečkách s laclem a žlutém tričku s bílým límcem neodolatelný. Svíral kytici pro mamku a vzrušeně poskakoval. Natáhla jsem ruku k zvonku s mamčiným jménem. "Počkej," zašeptala René, "pro štěstí!" Objala mě a políbila.

Šťastně jsem se zasmála a stiskla bílé kulaté tlačítko.

Autor: Ivana Dianová | středa 13.1.2016 1:10 | karma článku: 29.16 | přečteno: 1625x

Další články blogera

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9161 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.64 | Přečteno: 686 | Diskuse

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma článku: 28.67 | Přečteno: 740 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 31.69 | Přečteno: 1218 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 12.14 | Přečteno: 153 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 23.78 | Přečteno: 310 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.29 | Přečteno: 170 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9159 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
Počet článků 627 Celková karma 32.85 Průměrná čtenost 2033

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...