Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milej Ježíšku! Píše ti tvůj Ron...

Já teda psát neumím, to je fakt, ale myslím, že se k tobě moje přání i tak nějak dostane. Hrozně na ně myslím, tak hrozně, že si to ani neumíš představit!

Původně se jmenuju Áron, ale jako štěněti mi říkali jenom zkráceně a mazlivě Ron. Roník! No, to už je teda pěkně dávno. No, a pak v práci zase Áron. To už jsem byl dospělej pes. Německej ovčák, jestli vám to něco říká! Byl jsem velice statečnej strážní pes, to se musím pochlubit! Zloději se přede mnou třásli jak sulc, který hlídač v budce zakusoval chlebem a zapíjel pivem! Akorát tak hezky nevoněli! Sulc byl skvělej, hlídač mi občas kousek dal. Prej "Rone, koštni, starej brachu!" No to se ví, že jsem koštnul! Ještě teď se mi sbíhají sliny a mimoděk vrtím, když si na starého hlídače vzpomenu. Byl na mě moc hodnej. To byl asi poslední člověk, kterej mě pohladil. Když umřel, div jsem neumřel taky- žalem! Ani jsem se nebránil, když mě odvedli sem. Nejdřív jsem  věrně sloužil, zase hlídal, samozřejmě, ale to už bylo něco úplně jiného. Žádnej sulc ani nic podobnýho, žádný pohlazení ani vlídný slovo.

Teď už mi neříkají nijak. Leda- chcípni, mrcho stará! Dáme ho utratit, co s ním?! A tak. Jednou mě nějaký chlápek kopnul! No, řeknu ti, vořval jsem to jako malý štěně! Jednak to bolelo, ale hlavně: za co? Nic jsem neprovedl! Jen jsem přišel blíž a chtěl pohladit! Vrtěl jsem po celou dobu; to to jako neviděl, nebo co? Pak už jsem se radši k nikomu nepřibližoval. Stáhnul jsem se do přístřešku z vlnitého plechu a starých krabic, a vylezl jsem, jenom když jsem ucítil něco k jídlu. To mi tak házeli nějací lidé přes plot. A prostrkovali mi misku s vodou. Bez nich bych měl hlad. Hlad a zima, to znám důvěrně. Chápeš- kožich je jedna věc, ale beton druhá. Málo platný, a já už nejsem nejmladší. Dřív jsem měl zateplenou boudu, a ještě mě brával  ten hodnej hlídač do svého kamrlíku. Líhal jsem na koberečku pod stolem, šťastněj, když si položil ruku na mou hlavu a podrbal mě za uchem. K někomu jsem patřil, měl jsem lásku i domov.

Jak to mohlo všechno tak zmizet?

Tak už víš, co si tak strašně přeju. Myslím na to celý dny. I v noci, to pak vyju touhou a smutkem a strachem, že se mi to moje velký a jediný přání nikdy nesplní. A já tu budu mrznout a čekat a čekat,...ale nakonec přijde jenom konec.

Konec mýho psího smutnýho života.

Autor: Ivana Dianová | neděle 29.11.2015 20:30 | karma článku: 27,13 | přečteno: 741x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 17,15 | Přečteno: 331x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,24 | Přečteno: 946x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,67 | Přečteno: 10388x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,94 | Přečteno: 902x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,72 | Přečteno: 920x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,99
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy