Uřízli mi prsa a konečně jsem šťastná

25. 05. 2014 2:13:00
Mladá atraktivní žena, spíš ještě dívka, vypráví na kameru o svém trápení. Hlas se jí chvílemi láme, pak zase zní statečně a odhodlaně. Její velké prsy jí vadí odjakživa. Nemůže si koupit na sebe to, co se jí líbí, jednak jí nic není, jednak ve všem vypadá vulgárně, což jí vadí. Dokonce ji obtěžoval nadřízený, myslí si taky, že se jí na hrudník každý dívá, že její vyvinutosti připisují dokonce i pracovní úspěchy...Je vidět, že je to pro ni opravdový problém.

Internet

Sleduju pořad, ve kterém známý plastický chirurg pomáhá ženám, které jsou nespokojené s některou částí svého těla. Nevím, kde je vada, možná tedy, že nakonec ve mně, ale zatím jsem neviděla nic, s čím bych na místě těchto žen nedokázala celkem spokojeně žít. Nic, kvůli čemu bych byla ochotná riskovat operační zákrok se vším, co k tomu patří, například narkózu. Všechny ženy, které zatím podstoupily „opravu“ z rukou sympatického a šikovného lékaře, mají něco do sebe, pokud by mě na ulici něčím zaujaly, tak určitě ne velkým nosem, miniaturními nebo naopak velkými povislými ňadry, ale spíš tím, že jim to celkově sluší.

Vzato optikou onoho pořadu, našlo by se i na mně jistě semo tamo něco k přiříznutí či zapošití. Možná bych při plánování změn byla lékařem počmáraná od hlavy až k patě. Přemýšlím však o tom, jestli bych „vylepšená“ byla nutně šťastnější? Snesla bych pocit, že už to nejsem tak docela já? Originál, i když ne ideální? Mít pod kůží nebo svaly trvale implantáty? Podívat se do zrcadla a vidět změněný obličej nebo jiné tělesné partie, byť k lepšímu?

Všechny pacientky svorně po zákroku říkají, že jsou šťastné. Mají větší chuť do života, větší sebevědomí a to vše se pozitivně odráží v jejich životě. Očividně si to opravdu myslí, jsou rozzářené a vděčné. Vše se vydařilo, komplikace nenastaly. Jednoznačně doporučení dalším ženám, které se trápí nedokonalostí svého těla. Budiž, každému, co si žádá. Jenom se mi vtírá taková myšlenka...

Nebyla by ve většině takových případů na místě spíš psychoterapie?

Autor: Ivana Dianová | neděle 25.5.2014 2:13 | karma článku: 32.30 | přečteno: 4092x

Další články blogera

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.72 | Přečteno: 8728 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.06 | Přečteno: 665 | Diskuse

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma článku: 28.27 | Přečteno: 730 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 31.32 | Přečteno: 1199 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 19 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 227 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 16.33 | Přečteno: 384 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.02 | Přečteno: 104 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.88 | Přečteno: 572 | Diskuse
Počet článků 627 Celková karma 32.61 Průměrná čtenost 2032

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...