Fejetony, ...

Ivana Dianová

Hledám chůvu

Ano. Hledám chůvu, která bude chodit s mou dcerou na hřiště! Protože já už nemůžu. Prostě nemůžu, no. A naše malá hřiště všeho druhu miluje...

5.3.2015 v 20:24 | Karma článku: 35.58 | Přečteno: 2129 | Diskuse

Ivana Dianová

Šílení řidiči

„Bacha aby ses neprodupla až na silnici,“ pronesl sarkasticky Mirek, takto můj kolega z kapely, kromě toho řidič auta, ve kterém jsem právě seděla. „Brzdu mám já, tady, na svojí straně, kdyby tě to náhodou zajímalo!“

25.2.2015 v 11:03 | Karma článku: 30.85 | Přečteno: 1160 | Diskuse

Ivana Dianová

Řidička tramvaje

Předem musím uvést, že já osobně si neobyčejně cením všech řidičů hromadné dopravy. Toto povolání je na předním místě mého soukromého seznamu mně zapovězených, někde hned za patologem... V poslední době jezdívám často s řidičkami, které obdivuju možná ještě víc než řidiče. Respekt pak mám k oběma řídícím pohlavím, ale legrace jsem dosud užila více s řidičkami.

5.2.2015 v 15:38 | Karma článku: 31.71 | Přečteno: 2250 | Diskuse

Ivana Dianová

Seber si ty játra a vypadni!

Syn zničeně zíral do své poměrně drahé taneční polobotky a zuřivě gestikuloval směrem do kuchyně. „Mám u tebe dva tácy!“ zařval znovu na psa.

19.1.2015 v 21:13 | Karma článku: 33.51 | Přečteno: 1558 | Diskuse

Ivana Dianová

Nebezpečí číhá v tramvaji

Já tedy MHD nijak zvlášť nemusím, ale byly doby, kdy jsem ji opravdu těžce nesnášela. Mám na mysli doby, kdy byl syn malý.

13.12.2014 v 18:09 | Karma článku: 33.17 | Přečteno: 2138 | Diskuse

Ivana Dianová

Když matka brání dětem stýkat se s otcem

„Tak jsem mu zamával do okna a zase odjel. Kluk brečel, já do toho neměl daleko, žena do toho řvala. Idyla. Venkovská. Doslova.“

2.12.2014 v 22:03 | Karma článku: 33.06 | Přečteno: 2307 | Diskuse

Ivana Dianová

Poděkování

Nestává se často, aby se člověk dokázal tak dokonale zorientovat v problému, jako se to povedlo Vám. Tímhle krátkým článkem Vám chci poděkovat a vyjádřit Vám svou podporu. Nepochybuju, že to, co se tady naprosto zbytečně přes rok cpe čtenářům a co otravuje několika lidem život, brzy skončí. Ráda Vám, pane Hanáku, budu nápomocna. Ivana Dianová Všem vřele doporučuju poslední článek pana Jana Hanáka, který skončil v Hyde parku, což je, podle mého, škoda - Jan Hanák: Chcete se stát morální bulvární zrůdou? Inspirujte se -

1.11.2014 v 13:06 | Karma článku: 21.15 | Přečteno: 1257 | Diskuse

Ivana Dianová

Nedělej ze mne nemohoucího starce, laskavě

Pobíhali jsme pod okapem s otevřenými náručemi a úzkostně pohlíželi vzhůru. Na střeše chaty ve výšce, která zhruba odpovídala prvnímu patru, se čile otáčel můj čtyřiaosmdesátiletý otec s bezmála třímetrovou kulatinou v dlaních. V nestřeženém okamžiku vylezl po vlastnoručně sbitém žebříku, aby odstranil nánosy jehličí z okolních borovic. Pyšně se rozhlížel po kraji a nenechal se žádným způsobem ze střechy odstranit. Slezl až poté, co pečlivě vydrápal i to nejmenší smítko z vlnek eternitové pokrývky, slezl svépomocí, na naše vztažené paže nereagoval. „Nedělejte ze mne nemohoucího starce, laskavě,“ utrousil popuzeně a odešel do sklepa.

17.6.2014 v 12:42 | Karma článku: 35.72 | Přečteno: 2815 | Diskuse

Ivana Dianová

Lidi, lidi, pojďte sem! Stal se zázrak!

Musíte ale spěchat, neb tento zázrak je rychle pomíjivý, takřka bleskový, a kdo sebou nemrskne, nic neuvidí!

2.6.2014 v 12:27 | Karma článku: 25.74 | Přečteno: 2521 | Diskuse

Ivana Dianová

Slovník nenáviděných slov

Nejsem úžasným človíčkem s pozitivní energií! Nejsem, zejména pokud jde o prznění jazyka českého. Pohlédneme-li do historie, čeština se nelíbila každou chvíli někomu. Nebýt různých vlastenců- buditelů a jiných osvícených lidí, asi bychom už dávno vesele šprechtili německy. A jistě by se časem našly i jiné, ušlechtilejší a celkově vhodnější či atraktivnější jazyky...Nechápu ovšem, proč si Češi potvoří svou krásnou, libozvučnou a bohatou řeč sami, dobrovolně?

27.12.2013 v 12:13 | Karma článku: 33.39 | Přečteno: 2597 | Diskuse

Ivana Dianová

Copak to neseš, Elinko?

Naše školka je v těsné blízkosti lesa, vlastně by se dalo říct, že už skoro v něm. Kolem budovy se běžně procházejí dva bažanti, záhonky nám chodí ožírat srnka a zajíci, na zahradě máme plno sojek a strak, často pozorujeme káně, jak krouží a řve nad našimi hlavami...

7.9.2013 v 13:06 | Karma článku: 25.35 | Přečteno: 990 | Diskuse

Ivana Dianová

...................................................................

...........................................................................................................................................

9.3.2013 v 16:06 | Karma článku: 8.19 | Přečteno: 211 | Diskuse

Ivana Dianová

.............................................................

..............................................................................................................................................

5.3.2013 v 16:41 | Karma článku: 4.95 | Přečteno: 270 | Diskuse

Ivana Dianová

Pěstounská péče? Ty jsi zešílela!

Někde na nás čeká. Myslím si to už dlouho, myslí si to i můj syn, takže to je tutovka. Ještě nevíme, jak vypadá, jak je staré a jestli má rádo jahody s tvarohem, po kterých se můžeme utlouct. Dosud jsme o něm jenom snili. Někdy se o ně možná i bojíme, protože není vůbec jisté, že se má dobře. Naše další dítě. A sourozenec...

26.8.2011 v 23:52 | Karma článku: 25.30 | Přečteno: 1993 | Diskuse

Ivana Dianová

Malá ochutnávka z knihy 30% pro život

Konečně přišel onen den "D", tak toužebně přivolávaný a očekávaný všemi maminkami na pokoji. Propouštěcí den. Chodba před oddělením je přeplněna. Maminy pyšně svírají načančané uzlíčky, novopečení otcové neklidně pohazují kyticemi. Čas od času si nadšeně vyměňují obsahy svých náručí. Hluše se proplétám k východu. Moje náruč je prázdná a všichni to vidí.

26.8.2011 v 0:12 | Karma článku: 19.28 | Přečteno: 1468 | Diskuse

Ivana Dianová

Všem, které jsem kdy přehlédla či nepoznala

„Tý brďo,“ protáhla kamarádka obdivně, „ty si tykáš s primářem XY? Ty teda rosteš!“ Několikrát se ohlédla, div nezakopla. „S jakým primářem,“ podivila jsem se,“ to byl Kája Vokrouhlík, moje láska z gymplu. Musí tu někde bydlet, protože se každou chvíli potkáváme.“ „Jo tak Kája Vokrouhlík, hmm, no tak na to zapomeň,“ doporučila mi kamarádka. „Jestli tě to zajímá, právě jsi řekla „čau“ panu DOC. MUDr, CSc. a kdoví co ještě,“ dokončila škodolibě.

25.8.2011 v 12:45 | Karma článku: 22.44 | Přečteno: 1645 | Diskuse

Ivana Dianová

Seznam /ne/splněných přání

V nejspodnější zásuvce mého prádelníku mám schovaný starý sešit. Je na něm namalovaná silně načatá hlávka zelí a vypasený bělásek zelný, z profilu. Na štítku pak původní nápis „Vlastivěda “, ale přeškrtnutý a místo něj fialově vyryto : NESPLNĚNÁ PŘÁNÍ – LASKAVĚ SPLNIT DO KONCE ŽIVOTA!!!

23.8.2011 v 23:31 | Karma článku: 22.49 | Přečteno: 1138 | Diskuse
Počet článků 627 Celková karma 32.65 Průměrná čtenost 2033

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více