Vnitřnosti pro Huberta

30. 07. 2022 0:28:47
Stály mě vše, co jsem měla našetřené na nové lino do chaty. Do kuchyně, přízemního pokoje a verandy. To jen tak pro představu. Na plnou ústa to nemohu napsat, neb by mě dodatečně porazilo. Ale dala jsem to ráda. No, ráda...

Prostě jsem mu ty orgány koupila. "Proč už ten křáp konečně nenecháte někde ve škarpě a nepořídíte si nové auto?" provolala moje teta někam do stropu, rádoby do nebes, když jsem jí oznámila, že Hubert je opět na transplantaci. Vyděsila jsem se. "Jako našeho Huberta?" opáčila jsem uraženě. Teta jenom kroutila hlavou. Nechápala. Že Hubert je prostě náš Hubík a pokud to půjde, nedáme ho. Nikomu. Ani šroťáku! Nikdy!

Koneckonců. Hubert už má skoro všechno nové. Ještě mě možná nemile překvapí výfuk. Alespoň můj bývalý partner se nedávno nechal slyšet, že tomu parchantovi jistě upadne vejfuk, jen co do něj mechanik vloží nejnovější vnitřnost! Hrubec! Do té doby mu našetřím na nový odfukovač! Zakázala jsem Honzovi mluvit před Hubíkem o nemocech.

Hubert je šunka. Žlutá orezlá šunka s kytičkami a beruškami na kapotě. Odznáček nám někdo urval, ale i bez něj mu to sluší. Na semaforu nám mávají hippíci v domnění, že jsme jedni z nich! Navrch otrhanec pro recesisty, uvnitř vymazlený chlapík. Něco jako Karel ze Tří kamarádů. Miluju ho a klidně z něj udělám veterána s komplet novým vnitřkem! Koneckonců- už moc nechybí..

Můj Exmilovaný se nejdříve styděl s ním jezdit. Pak se samozřejmě do Huberta zamiloval, to ani jinak nejde! Nedávno ho stavěli policisté. Rutinní kontrola. Muž byl přesto poněkud rozčilen. Neboť "s tím tvým vrakem jeden nikdy neví!")

"My jedeme tady s Hubertem pro rodinu na chatu," zahovořil směrem k policajtovi, který se podivil značce. Ten se naklonil až k okénku a znovu propátral prostot auta. " Před chvílí jsem mu byl dát nažrat," mávl můj býválek rukou, když ho policista přátelsky upozornil na levnou naftu na pumpě za kruhovým objezdem. "Má plnej bachor a s tím musí vydržet až do Prahy! Viď, kamaráde, to byla bašta, co!" Trochu roztržitě šmátral po dokladech. "To je v pořádku, jen jeďte, pane Huberte, jenom klidně jeďte, pánové!" Policajt měl vyděšený výraz. Honzík jenom pokrčil rameny. "

Nakonec nechtěl ani Hubertovu občanku, ani můj řidičák," kroutil hlavou, když mi to vyprávěl. "Fakt jsme s Hubertem zírali a ani jeden z nás nechápal, o co tomu poldovi vlastně šlo!"

Autor: Ivana Dianová | sobota 30.7.2022 0:28 | karma článku: 37.52 | přečteno: 1007x

Další články blogera

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.20 | Přečteno: 7913 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.05 | Přečteno: 652 | Diskuse

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma článku: 28.16 | Přečteno: 723 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 31.24 | Přečteno: 1183 | Diskuse

Další články z rubriky Poezie a próza

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 13.55 | Přečteno: 175 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.48 | Přečteno: 189 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.87 | Přečteno: 120 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 10.42 | Přečteno: 184 | Diskuse

Pavel Liprt

Narozeninová ženuška má

Narozeninový věk se přece u dámy neříká, to bych byl opravdu hrozný nešika, můžete však snadno vyčíst z této básně, že je mi s mojí ženou už mnoho let krásně.

26.3.2024 v 11:07 | Karma článku: 13.35 | Přečteno: 437 | Diskuse
Počet článků 627 Celková karma 32.52 Průměrná čtenost 2031

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...