Nákup na prsou a dřevěný osel

23. 05. 2018 15:29:52
Tak dlouho jsem hýčkala své jediné padnoucí, a tudíž milované plavky, tak dlouho jsem v nich jezdila na tobogánu a plavala v rybníce a opalovala se na surfu, až došlo na nejhorší...

Vezmu to zeširoka...

Můj syn šíleně nerad nakupuje hadry na sebe, především plavky, protože je hubený a všechno mu padá, plandá a tak, potažmo nesnáší víc lidí pohromadě. Vždycky vrčí a držkuje a je celý schlíplý a bledý, jak má tu olivovou pleť a k tomu to vypětí, klesá mu tlak, každou chvíli se složí na nějaké sedadlo, aby nabral energii do dalšího boje.

Můj muž přímo strašlivě nenávidí hadrové nákupy, ač jemu nic neplandá, naopak se mu všecko pne kolem břicha, především pak plavky mu sjíždí pod pupek, vše je mu krátké, mačká ho a tlačí, a tak, a pohled na více lidí ho dokáže rozběsnit doběla. Řve, sotva vstoupí do krámu, utíká mi a je děsivě napružený a celý rudý v obličeji a na krku, jak je ten blonďák a jak mu stoupá tlak.

Sečtěte muže a syna a něco přidejte, a máte mě. Respektive popis situace, kdy jdu nakupovat. Hadry, nedej Bože, plavky. Nesnáším! Nesnáším! Nesnáším! Někde mě to zoufale tlačí, jinde hnusně plandá, padá. Blednu a rudnu až do výstřihu, schlípávám a zase se topořím, vrčím a trochu i řvu, občas neuroticky popoběhnu a zase vyčerpaně dopadám do sesle pro zákazníky. Můj tlak střídavě padá až na dno a střídavě šplhá až do nebe. A těch lidí! Jak se hlemejždí! A žvaní! Jak dýchají! Masakr, zkrátka. Dnes jsem to přežila, to se divím, to se divím...

Jak jsem už prve naznačila, léta používání mých tyrkysových plavek je silně nakousla, tobogán je pak dorazil. Pokud jsem nechtěla chodit s hýždí, možná i oběma trčícími z plavek ven, jako má pracovní oděv prostitutek, musela jsem si připustit, že milé tyrkysky pošlu do důchodu a nahradím novým modelem.

Pohled v hned prvním obchodě sliboval hojnou žeň. Možná si koupím dvoje, pomyslela jsem si potěšeně. Jo? Prdlajs! Několik přetékajících stojanů, ale ani jedny plavky pro mne. V mojí velikosti, upřesním. Barvu jsem už dáááááááávno přestala řešit.

V dalších krámech to bylo podobné. nekecám, když napíšu, že až v pátém, posledním, jsem byla relativně úspěšná. Měli hned dvoje plavky mé velikosti. Se fakt rozšoupnu, pomyslela jsem si ponuře a zavzpomínala na dobu, kdy jsem chodila na Šeberák na nudapláž. Kdo by myslel že mám nějaké absurdní míry, dost by se spletl. Horní díl je sice o dost náročnější na velikost, ale dolní už celkem běžný. Vzato kolem a kolem, žádná zrůda. Minulé plavky jsem kupovala každý díl v jiné velikosti, ale od té doby jsem se s touhle praktickou vymožeností nesetkala. Rovněž nemohu mít plavky vcelku, neb jsem dlouhá, můj trup je podstatně delší, než trup jakýchkoli mnou navštívených plavek. Něco jako středověký mučící nástroj pro hříšnice- dřevěný osel s ostrým hřbete, který sloužil k půlení provinilé. Děkuji, nechci!

Takže plavky k vyzkoušení hned dvoje. Jedny pružné s kosticí, druhé s kosticí a navíc vyztužené! Ve vyztužených se moje prsní velikost zmnohonásobila: vypadalo to, jako bych na hrudi nesla velký nákup nebo basu piv. Nebo jako by mi tam zničehožnic narostl balkón! Když napíšu, že jsem se sama lekla, když mi konečně došlo, že to v zrcadle jsem já v potenciálních nových plavkách, je to jasné.

Ty pružné klaply. Drží mě v přijatelných mezích, když teda nebudu poskakovat, a já si dám pozor, abych neposkakovala, protože si pokaždé vzpomenu, jak to teď vypadalo v zrcadle, nemačkají, netlačí, neštípou. Jsou to docela hodné plavky. A že jsou zase modré, jako ty předchozí, přestože modrou barvu nemám ráda? Pouhý detail, mávám nad tím rukou a trochu mě utěšuje, že je tam cmrndnutá trochu i zelená, a tu já zase můžu, to jo.

Dokonce jsem zalaškovala s myšlenkou koupit si hned dvoje, abych měla fóra do budoucna. To by bylo terno! Už nikdy žádný nákup plavek! Pohled na cenovku mě celkem vrátil zpět na zem: to si radši koupím kolo...

Ale stejně, letos a pravděpodobně ani napřesrok (pokud mi je někde v umývárce na plavečáku nějaká jiná vyvinutka neodcizí) mi žádné plavkogenní aktivity nehrozí.

Jenom si kladu otázky: Obdařenky a dlouhotrupky se nekoupou? Nebo se koupou bez"? Na nuda? Nebo je tolik těchto nás, že všechny lidské velikosti zahučí hned zkraje sezóny v našich prádelnících? Nebo na nás výrobci kašlou? Nebo nevěří, že se chceme taky koupat a opalovat?

Je to ale záhada...

Autor: Ivana Dianová | středa 23.5.2018 15:29 | karma článku: 36.80 | přečteno: 1520x

Další články blogera

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.38 | Přečteno: 9310 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 25.44 | Přečteno: 697 | Diskuse

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma článku: 28.86 | Přečteno: 745 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 31.77 | Přečteno: 1222 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Mirka Pantlíková

Můj nešťastný pátek v UNI Hobby

Dnes je Velký pátek, jeden z největších křesťanských svátků, den utrpení Ježíš Krista. V ten den, jak praví Bible Kralická, vzal všechny hříchy na sebe a obětoval se za nás, hříšníky. To je čin v dnešní době naprosto neslýchaný...

29.3.2024 v 15:27 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 74 | Diskuse

Jana Melišová

Keď človek páchá zlo, kde je Boh?

Má človek slobodnú vôľu? Môžeme sa nezávisle rozhodovať a ovplyvňovať smerovanie nášho života? Mám za sebou desať rokov práce kaplána vo väzení. Takže trochu viem, čo to robí alebo nerobí s človekom, keď sa dopustí veľkého zla.

29.3.2024 v 11:54 | Karma článku: 13.78 | Přečteno: 213 | Diskuse

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 21.86 | Přečteno: 400 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 541 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.48 | Přečteno: 193 |
Počet článků 627 Celková karma 33.00 Průměrná čtenost 2033

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...