Zkouřená nekuřačka

Jsem nekuřačka, ale přesto prakticky celý den kouřím. Nejsem tomu ráda, ale neumím si pomoci. Nemohli byste mi někdo poradit? Plynovou masku ale neberu!

Jsem celkem dost zavilý nekuřák. Kuřáky sice nepronásleduju, ale ani nechválím, a to nejenom kvůli tomu, že jsem astmatik. Prostě jsem nikdy nevyhledávala místa, kde se kouří, nezvladatelně kouřivé návštěvy jsem zabezpečila kuřáckým koutkem na jednom z balkónů, kde je po inkriminovanou dobu chladnokrevně zavřu,  přičemž sama kuřácké domácnosti radši nenavštěvuju.

Zákon o nekouření v restauracích, na pracovištích apod. by mě tedy měl, jestli něco, tak spíše potěšit. Čistý vzduch - paráda! To se zase jednou pokrok ubral slušným směrem! Jo? Prdlajs! Je to právě naopak...

Před každým obchodem, firmou (zaměření nerozhoduje), nemocnicí, dokonce i restaurací po celý den i v noci postávají lační kuřáci a vypalují zobáky. Je jistě potěšující, že na pracovištích vládne čistý vzduch, jenže...Já (nejenom) chodím kolem těch jednotlivců a hloučků a účastním se na jejich orgiích!

Naproti našemu domu je zajímavá hospoda. Navštěvují ji hlavně pivařští fajnšmekři. V pravidelných intervalech se vždy vyvalí hloučky kuřáků a lačně cvakají zapalovači. Hůůůůůů, ten absťák!

Je to takové dvojitě blbé. Kuřáci vypadají tak nějak uboze, nedůstojně, jako studentíci na záchodku, já letím zavřít okno, protože jinak mám zamořený byt.

Tak kde se stala chyba?

Co s tím?

 

Autor: Ivana Dianová | pátek 8.9.2017 23:01 | karma článku: 34,18 | přečteno: 1546x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 19,24

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,25

Ivana Dianová

Billa šok

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,67

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,94

Ivana Dianová

Kšeft století

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,72