Ivana Dianová

Kolik máte přes ty...no přes ty vaše...no...prsa?

7. 06. 2017 13:21:45
Bylo nás tam asi šest: já, nějaký muž v nejlepších letech, otrávený jako želva- bylo vidět, že sem byl za fyzického i duševního polomrtva dokopán svou polovičkou svinským krokem, dvě paní a ONA. Démonická ONA.

Akce "noční košile za polovic původní ceny" mě nemohla neoslovit. Miluju noční košile, a kdybych mohla, chodím v nich pořád! Taková hebká, příjemná bavlněná košile tříčtvrteční délky se dá nosit na doma, na chatě i na ven, jednu pěknou sytě růžovou, trochu kratší, zato se žlutým kačerem, nosím i do práce k džínám; děti ji obdivují!

V tomhle obchodě i poloviční cena je důstojný peníz, proto jsem vybírala obezřetně a dlouho. Líbila se mi mentolová s delfínem a ani ta druhá, modro- červeno- bílá s námořnickými motivy, nebyla vůbec špatná. Zkoumala jsem velikost. Nechci ani pytel, ale ani těsnou trubici!

Prodavačka, rázná žena o něco starší, než já, vzala situaci do svých rukou. "Kolik tak asi máte přes ty...svoje...hmm...prsa?" Vzala mi z rukou mnou pracně vybraný kousek a zabodla kritický zrak do mé hrudi. "Tak asi...hmm...." bručela jsem roztržitě, protože jsem náhle měla dokonalé okno a snažila se v paměti nahmátnout příslušné číslo.

Prodavačka to pochopila tak, že se za své partie stydím. "Nic si z toho nedělejte," snažila se mě podpořit, "já zase celý život toužím po velkých prsou a mám prd!" V tu chvíli bych jí neřekla ani kde bydlím, byla jsem úplně vygumovaná. Že by už Alzheimer?

"Sto...sto..." ,dumala jsem nahlas, zatímco žena odmítavě vrtěla hlavou. "Sto dvacet!" vyhrkla jsem nakonec vítězně. Spokojeně přikývnula. "To vám ale tahle bude malá," namítla. "3XL- a malá?" podivila jsem se upřímně. Naopak jsem šla do trochu větší, kvůli pohodlí- na chatě v ní budu i jezdit na kánoi!.

"Jasně! Tahle značka má jiné číslování! " Začala zuřivě hrabat v hlubokém šupleti. "Je hrozné, když je vám košile fest, žádné pohodlí, no to bych nesnesla!" Po chvíli se rozpačitě zvedla. Ukázalo se, že o číslo větší už není. Hned se ale vzpamatovala. "No, víte co, ono ani když na vás košile plandá, když se do ní při spaní zamotáváte, to je taky na facku! Ta 3XL bude akorát, dejte na mě!"

Hleděla jsem na ni poněkud omráčeně, současně se mi zoufale chtělo propuknout v hysterický smích. V takový, jak člověk nemůže přestat...V takový, v jaký se zlomil onen muž, který sem byl dovlečen svou módy chtivou žínkou, a teď se královsky bavil. Kdyby tam ta zdatná žena našla 10XL, měla bych smůlu- vyložila by mi, že jinou mít nemůžu, to mi bylo jasné. A kdyby mini velikost S, navlíkla by mi ji osobně jak prezervativ, vystrčila ze dveří, a nezmohla bych se na odpor. Profík, prostě!

Mám tedy dvě nové krásné, hebké bavlněné noční/ víceúčelové košile a jsou mi krásně. A kdybyste někdo měl splín a chtěl se povyrazit, napíšu mu, kde se dají koupit...

Autor: Ivana Dianová | karma: 36.16 | přečteno: 4192 ×
Poslední články autora