Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tyhle náhody mě jednou usmrtí aneb Sex s masařkou

Někteří lidé si mohou bez obav říkat a psát, co je napadne, a nic se jim nestane. Mně ale neprojde vůbec nic! Už mnohokrát jsem se o tom přesvědčila, naposledy teď, je to pár minut...

Zaujal mě článek mého kolegy Davida Vlka, a dokonce tak, že jsem pod něj připsala pár příspěvků. David se poctivě zamýšlel nad nesmrtelnou otázkou: Jak má muž naznačit ženě, že má chuť na sex?

Občas se mi stane, že rychleji píšu, než přemýšlím. Vyjádřila jsem se poněkud lascívně, že to jde i bez řečí a přirovnala výmluvný roztoužený výraz mého milého k masařce v masně.

Už když jsem to odklepla, lekla jsem se. Hodně! Teď je můj milý v práci. Ale až přijde domů, co udělá? Sedne k počítači a tohle téma jistě nemine bez přečtení článku včetně reakcí na něj! A co tam najde? Že jsem ho přirovnala k hladové masařce! Udělalo se mi nedobře. Poprvé se netěším na milého návrat. Je to lev, tohle nezkousne, jakkoli má smysl pro humor.

Najednou se udělá průvan, v kuchyni je otevřený balkón, a jak to zafoukalo, otevřely se dveře do pokoje, kde sedím.

Do pokoje s divokým bzučením vletí obrovská chlupatá masařka. Párkrát zakrouží pod stropem a pak neomylně usedá na monitor. Myje si všechny nohy i sosák a s nepopsatelný výrazem se na mě upřeně dívá...

 

 

http://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=525789

Autor: Ivana Dianová | pátek 3.6.2016 15:13 | karma článku: 33,59 | přečteno: 1660x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,09 | Přečteno: 924x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,65 | Přečteno: 10371x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,84 | Přečteno: 891x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,58 | Přečteno: 917x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma: 32,35 | Přečteno: 1356x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Znepokojivá čísla. Každý druhý Alžířan žijící v Německu je podezřelý ze zločinu

23. dubna 2024  14:18

Premium Německé úřady zveřejnily znepokojivé kriminální statistiky: podle nich tvoří podezřelé z trestných...

Pošli peníze pro hladové děti, máš 5 sekund, vydírali muže kvůli erotickému videu

23. dubna 2024  14:15

Policisté na Ostravsku vyšetřují případ, kdy se obětí internetových vyděračů stal invalidní...

Meningokok zabil malé dítě. Zvažte očkování, vakcínu hradí stát, radí odborníci

23. dubna 2024  14:12

Smrtící meningokoková bakterie, které podlehne každý desátý nakažený, se od covidu objevuje v Česku...

Problémy ve zdravotnictví se nevyřeší dalším přidáváním peněz, míní premiér

23. dubna 2024  14:02

Problémy českého zdravotnictví se podle premiéra Petra Fialy (ODS) nevyřeší jen dalším přidáváním...

  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,43
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy